Gå til innhold

Kajolen

Bruker
  • Innholdsteller

    27
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kajolen

  • Bursdag 06/26/1988

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    940 Turbo
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Motor (eks 1.6)
    2,3 turbo

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

Kajolen's Achievements

  1. Fått oppgitt feilkode B0065, B0058, men det gikk kun på utløste beltestrammere. Fått opplyst at renseprosses av DPF filter muligens var avbrutt. Har også vært kjørt med for mye olje på bilen. Kan være noe så enkelt som ett tett luftfilter . Men som sagt så er jeg åpen for alle slags tips.
  2. Har en Opel Combo 2002mod med en 1,3cdti motor i. Her om dagen så sluttet den plutselig å dra og det ryker noe voldsomt fra eksosen på den, har renset tanken da det luktet bensin/parafin derfra så lurer på om kona muligens har handla feil, men den går fortsatt dårlig. Virker som den går på et par av sylindrene,trekker ikke. Noen som har noen tips råd til hva som kan være feil? Er åpen for alt som gjør at jeg slipper å kløyve motor.
  3. Ønsker å kjøpe orginal fuelrail til b204ft innsug evt komplett innsug til b204ft motor
  4. Bilen når eg kjøpte den. Etter lakkering;) Nyansatt fjøsmekk maskinist, taler svensk og hyler på sperren.
  5. A ka de gjer når de e ute å råne då??;) Me leggena breide då veittu hehe..
  6. Har akkurat kjøpt staker og topplokks bolter fra spm.. boltene er av typen arp. Lurer på hvor mye moment både topplokksboltene og boltene til stakene skal ha??
  7. Eg trodde det var litt lodding som skulle til og vipps så var det bare ut på veien og grise flekke cosworther og 200sx
  8. har ikkje peiling.. men det høres ut som det bare e til å hive på bilen og gi gass.. Eg ville kjørt det med ipd kam,1,5kg trykk på org innmat.. ikkje noe feil i det
  9. http://www.blocket.se/vi/16724155.htm?ca=3_s
  10. http://www.fuelinjector.citymaker.com/VOLVO_FUEL_INJECTORS.html
  11. egentlig burde alle som kjører volvo 240,740,940 kjøre med megasquirt for det hjelper sykt på.
  12. Rått prosjekt du holder på med. 2,3-16 som e tingen
  13. Grunnen til at man sveiser 3 gir på M90 er at ved riv giring på maks pådrag fra andre til tredje er det stor sjangs om man har litt pow at 3. flytter seg fremover i kassen, ikkje så lett å få den i tredje gir då.. Vet om folk med 2,3-16v turbo som har dette og det fungerer svin.. herjer som faen og det holder plenti.. Mitt råd: Kjøp M90, gir normalt og du har kasse lenge..
  14. M90 med sveist synk ring på 3. giret holder plenti...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår