EirikGT Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei. Jeg spør fordi en kompis kikker på en 1998 Caravelle 2.5 TDI Men både han og jeg har jo hørt om 2.5 TDI og kamakselproblemer. IF vil jo ikke f.eks. ikke forsikre noen Audi med 2.5 TDI Men er ikke VW og Audi-motorene de samme ? Eller har Caravelle en annen kamaksel ? Jeg mener det, for den har jo et helt annet antall hestekrefter .. En jeg kjenner sier at VAG-konsernet fikk ordnet kamakselproblemet etter ca 2 år.. Da var ingen kamaksler med dårlig støp igjen på markedet.. Noen som har noe info om det ? Prøvde å søke på vwaudiclub.forumet, men fant rett og slett for mye, med for liten oversikt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Så vidt meg bekjent så er Caravellen utstyrt med en rekkefemmer 2,5 TDI, mot den nyere V6 2,5 TDI som du refererer til. Jeg kan forsikre deg om at dette er to VIDT forskjellige motore, og rekkefemmeren på 140 hester(??) er tilnærmet skuddsikker. Det kan man ikke akkurat påstå om de første V6'erene på 150 hester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 stemmer bra det ja, caravelle/transporter har rekke5, og denne går som ei klokke :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Noen som vet noe om forbruket på disse ? Trimmet/utrimmet .. 88hk kontra 102hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg