Gå til innhold

Restskatt?

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk faans jævla baksmell på 27800 jeg.

Hvordan i hellvete er det mulig når jeg har satt opp at jeg skal tjente mindre enn hva jeg faktisk gjorde?

 

Faans dritt.

Får man dritten på avbetaling, for jeg har ikke sjangs i havet til å tilbakebetale det beløpet der i en smæla!

 

Får ikke noe kreditt noen steder til å betale dritten heller!!!(and we all loves fakkings forpulte jævla Lindorf som selvfølgelig har gjort en jævla maddafakking feil for et par år siden så jeg fåkke lån ei kløyva krone av noen på lovlig vis)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ligger på 9300,- nå før avskriving, så regner med jeg får pressa det opp til en 20K+ hvertfall :)

 

Men skjønner meg ikke helt på den tabeltrekken.. I fjor fikk jeg baksmell på 1500,- men i år får jeg igjen 9300,-?

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk delt opp i 4 regningen på baksmellet, da jeg var i militære!

Det er bare å ta en tlf, så ordner de det:)

Hvor lenge siden er dette?

Da jeg fikk baksmell for to - tre år siden fikk jeg beskjed om at de ikke kunne få tatt det på avbetaling.

 

Eneste muligheten var å "lure" systemet ved å betale inn f.eks. halve beløpet. Da ville du få en restregning etter to uker med resten av beløpet, som du igjen ville ha to ukers forfall på.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår