Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det skjer så lite for tiden. Har ikke gjort en jævla ting med bilen i det siste, bortsett fra nye høyttalere. Har jobba konstant de siste ukene og på fridagene har jeg kosa meg med ungene og kjerringa:)

 

Har 3 dager fri snart, så da håper jeg på å få litt sveisehjelp til å fikse takgrinda:) Har ikke sveisa før, så det kan bli skøy;)

 

Ellers har jeg planer om å male dekksidene hvite, bare sånn fort og gæli, siden jeg skal bytte ut hjula om forhåpentligvis ikke lenge. Venter på svar ang nye felger.

 

Har litt lyst til å foliere taket i sjakkmønster, men er ikke sikker ennå.

 

Blir muligens en photoshoot om ikke lenge og:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer så lite for tiden. Har ikke gjort en jævla ting med bilen i det siste, bortsett fra nye høyttalere. Har jobba konstant de siste ukene og på fridagene har jeg kosa meg med ungene og kjerringa:)

 

Har 3 dager fri snart, så da håper jeg på å få litt sveisehjelp til å fikse takgrinda:) Har ikke sveisa før, så det kan bli skøy;)

 

Ellers har jeg planer om å male dekksidene hvite, bare sånn fort og gæli, siden jeg skal bytte ut hjula om forhåpentligvis ikke lenge. Venter på svar ang nye felger.

 

Har litt lyst til å foliere taket i sjakkmønster, men er ikke sikker ennå.

 

Blir muligens en photoshoot om ikke lenge og:)

 

Hores ut som en bra plan! fort aa maskere dekka og male dem, hort om pris paa sjakk monster?

(skriver rart for sitter paa gran canaria) :p

VW golf mk5 2005, low is a lifestyle!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke hørt om pris ennå, men tror det er et firma i nærheten som driver med sånt.

 

Blir sveising i morgen!:D Blir litt jobb å tilpasse grinda siden jeg har kappet av alle føttene, men tenker det går bra hvis jeg sveiser kun ett punkt først og prøver grinda på bilen:) Blir nok en update i morgen hvis jeg blir ferdig:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med takbøyler da? Ikke veldig old skool, men det kan passe inn.

 

Vil ha muligheten til å fjerne det ja, samme som med grillen og panseret. Liker tanken på at jeg kan bruke en halv dag på å endre utseende på bilen totalt;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu! Da er takgrinda sveiset og montert!:D Den er jævlig shabby, bøyd og stygg, men den glir rett inn i temaet;) Sveisene er litt grove ennå, men det skal fikses med vinkelsliper når jeg gidder. Nå gjelder det å finne ting som skal oppå taket:D

 

Bonus: Kjerringa syntes den var årntlig tøff!;)

 

Kommer bilder i kveld eller i morgen:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rusta Ascona-felg liggende, en sånn:

opel_ascona_a_sr_1970_01_s.jpg :D

 

Har bare noen dårlige mobilbilder fra i går kveld. Var på besøk hos en kompis, og syntes den sto så fint uti gårdsplassen der:D

 

DSC00624.jpg

 

Sammen med Passaten til kameraten. Noen av dere kjenner han kanskje fra VACN?

Ble jævlig uklart siden jeg ikke er så stø på hånda=p

DSC00625.jpg

 

:D

DSC00627.jpg

 

Som dere ser er den ganske forslått og bøyd. Skal rette den opp litt så den følger taklinja bedre. Skal og gå over sveisene med vinkelsliper, men tviler på at jeg skal lakkere den. Stilriktig slitasje;):D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad tycks om den nye girkula mi? :D

 

DSC00628.jpg

 

Det er faktisk en ekte golfball jeg har borra hull i og bare skrudd ned på stanga:D Den er litt liten og litt skjev, men what the hell.. Tenkte jeg skulle lakkere den hvit og:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår