Gå til innhold

Terjes Golf 1.6 CL

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

  • Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vurdert, men tror de er klipset, og jeg tror ikke jeg gidder å sparkle og lakkere. Har ikke turt å ta av de på dørene ennå, kun tatt av en på bakskjermen pga rust:)

 

Kan noen si meg om det går an å polere de blanke listene på fangerne? Vil ha de skinnende om det går an.

 

de er ikke klipset nei, bare limt :) golfene etter 88 som hadde de breie listene er klipset. men de som er helt bak på hjul buen er klipset på din. dette holder jeg for øyeblikket på å sparkle vekk på min :)

 

de listene på fangerene kan du få ganske blanke ja, ved hjelp av autoglym eler autosol sikkert :) brukte autoglym på mine.

men tror det er et slags plastbelegg over aluen der, hvis du kjenner etter med neglen så kjenner du det. så de kan nok ikke poleres opp som vanlig alu..

ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er overraskende fine synes jeg. Noen hakk og riper og nesten ikke kantkjørte. Noen av hakkene er kanskje litt dype, men det finner jeg ut når jeg har fått vasket de og begynt med pussing:)

 

Men må jeg bruke så mange forskjellige? Hva om jeg hopper over 240 og 400? Da blir det sikkert mye jobb å glatte ut etter 120-papiret?

Autosol fungerer bra som polish, ikke sant?

 

Spør og graver jeg, er helt fersk på sånt;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er ikke klipset nei, bare limt :) golfene etter 88 som hadde de breie listene er klipset. men de som er helt bak på hjul buen er klipset på din. dette holder jeg for øyeblikket på å sparkle vekk på min :)

 

de listene på fangerene kan du få ganske blanke ja, ved hjelp av autoglym eler autosol sikkert :) brukte autoglym på mine.

men tror det er et slags plastbelegg over aluen der, hvis du kjenner etter med neglen så kjenner du det. så de kan nok ikke poleres opp som vanlig alu..

 

Er det alu under altså? Ikke bare plastikk? Gud, jeg skal bli lei av pussing og polering etter hvert;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene tenkte jeg å pusse ned og polere:D

 

Da må jeg kjøpe meg papir og autosol:)

Hva er best å bruke når jeg skal polere? Tenker på om det er noe som er bedre enn vanlig polergarn.

 

Takk Darty:)

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil du har her tarjet. jeg liker spsielt panseret ditt. men hadde bilen vert min ville jeg ha hatt andre felger. men det er din bil :thumb

 

Har nettopp skaffet meg 6x13 ATS Classic som jeg skal pusse ned og polere eller lakkere. Skal ha de til jeg finner noe fetere til en snau pris;)

 

Synes Golfen ble fet med nyfelgsa jeg, men de må ha mindre gummi:)

 

Legger ut et bilde i kveld hvis noen vil se:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig skitne her, men de er litt renere nå. Skal gå over de med sterk såpe og høytrykk.

 

DSC00601.jpg

 

Noen som sa lavprofil?

DSC00600.jpg

 

Dekkene er litt slitt, men det går:)

 

Har og bytta olje og oljefilter i dag, samt byttet slangen til veivhusåndinga, siden den gamle var ett eneste stort hull:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår