volvo140lover Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Idioten hadde plutselig parkert rett utenfor her en dag.. Eirik Sikker på at du ikke ha kjennskap til denna mystiske persjonen? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Man kan få hvilken bokstavkombinasjon man vil. Bare å hendvende seg til trafikkstasjon som har det. En jeg kjenner gjorde det med sin import bil. Han ville jo ha BR-reg da... heh For min del driter jeg en lang mars i hvilkebokstaver og tall som står på bilen, så lenge den er godkjent. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Man kan få hvilken bokstavkombinasjon man vil. Bare å hendvende seg til trafikkstasjon som har det. En jeg kjenner gjorde det med sin import bil. Han ville jo ha BR-reg da... heh Dette prøvde jeg på, men der sa de blankt nei til at dette var mulig. Dette var på Hafslund utenfor Sarpsborg. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Fatters fikk DA(Første serien) reg på en datsun han henta inn i sommer.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Til dere som krangler om skilter og hvor de er registrert, det er bare og bestille skilt fra det "distriktet" man vil ha skilt fra dagen før man skal ha skiltene. Gjør dette stadig ved ny registreringer selv, reiser på Risløkka og bestiller skilt og viser kjøretøyet. Dagen etter får jeg skilter fra hvilket som helst område og setter på, vips en stykk fornøyd eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg har kjørt på sommerdekk nu i snart 14 dager ^^ :D Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 er det så vikti å ha rette bokstaver på skilta??? har ikkje fallt meg inn å bestille nye på min... Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 er det så vikti å ha rette bokstaver på skilta??? har ikkje fallt meg inn å bestille nye på min... Nå får du heller ikke bestillt nye med annet nummer/bokstaver på til gamle biler her i Norge da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Nå får du heller ikke bestillt nye med annet nummer/bokstaver på til gamle biler her i Norge da. Hvis du krasjer eller på annet vis får ødelagt/stjålet skiltene dine kan du be om å få splitter nye skilt. Altså BR eller hva som helst... Samme hvor gammel bilen din er Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hvis du krasjer eller på annet vis får ødelagt/stjålet skiltene dine kan du be om å få splitter nye skilt. Altså BR eller hva som helst... Samme hvor gammel bilen din er Du får ikke nye skiltnr bare fordi du har ødelagt skiltene dine etter ett uhell, da må du bare kjøpe nye med samme nr som du har hatt fra før. Finnes det derimot fare for at de kan bli brukt til noe kriminelt hvis de har blitt stjålet eller lignende kan du få nye med nytt nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 hm, syns det er ganske så bortkasta uansett... Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hvorfor må alle på liv å død få på sommerdekka med en gang snøen begynner å smelte!? Hvorfor ikke kjøpe ordentlige vinterfelger (18-19") da vi faktisk har disse montert 50% av året! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hvorfor må alle på liv å død få på sommerdekka med en gang snøen begynner å smelte!?Hvorfor ikke kjøpe ordentlige vinterfelger (18-19") da vi faktisk har disse montert 50% av året! /M Fordi det er ekstra jævlig og kjøyre med på vinteren;) Pluss at to sett felga blir dobbelt so dyrt Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Fordi det er ekstra jævlig og kjøyre med på vinteren;)Pluss at to sett felga blir dobbelt so dyrt det har du rett i..kjører org dim på vintern...18" med 245 bak..hjelpesløs der det er snø! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 245, ække d litt femi da? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg