Gå til innhold

Toyota Corolla 1,6XLI 90 Prosjekt!

Ranger emnet


mr_flow90

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jobber med Dekk og felg, så det du burde gjøre, er å Valse hjulbuen om det er den det subber i. Eneste som hjeler :)

 

Hjelper ikke med valsa buer hvis du har for mykt senkesett og for store dekk..

 

Kult at noen gidder å gjøre noe med E9 sedanene og :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke med valsa buer hvis du har for mykt senkesett og for store dekk..

 

Kult at noen gidder å gjøre noe med E9 sedanene og :)

 

 

Eirik

 

Tror det skal gå bra å få de valset:) Bra noen legger merke til at jeg gjør noe med en sedan:) Det er en av grunnene til at jeg vil gjøre noe med den siden jeg ser få/ingen som har gjort det før! Og da skiller jeg meg litt ut!:D

Endret av mr_flow90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lenge siden det har skjedd noen forrandringer nå. Eneste som er gjort foreløpig er at jeg har fått valset hjulbuene, og det hjalp betydelig mye! Nå er det ikke noen ting som skraper borti! :D Så nå kommer sommer og sol, så får se hva som blir gjort i løpet av den tiden da!

Er vell ikke noen som vet hvor jeg kan få tak i effektanlegg, kvasskam og et nytt grenrør til bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Dagene gikk og jeg ble bare mer og mer glad i bilen.

Må så, en dag når jeg skulle legge noe baki bagasjerommet mitt, så fant jeg ut noe helt grusomt! Det lakk som en sil inn i bagasjerommet.

Tenkte jeg skulle sjekke med reservetdekket om det var noe vann der. Gjett om jeg fikk sjokk! Stakk fingeren min nedi for å se hvor mye vann det var, og det rakk pinade helt til knoklene mine!

 

Har ennå til denne dagen i dag ikke funnet ut hva årsaken kan være. Er det kansje noen andre som vet hva det kan være?

 

DSC01371.jpg

 

DSC01372.jpg

 

På min Corolla var det hull under trekkene opp på hjulbuen,

Å når jeg tok ut ryggen på baksetene å de putene som var på sidene viste det seg at der også var hull.. :P

-Corolla e9

-Mitsubishi Eclipe -98 (solgt)

-Honda Civic Hatchback -90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket faktisk der hin dagen og tror kansje det er der det kommer fra:P Noen som klagde på at det var vått i setet, så tok jeg det vekk og der var det litt rust:p

 

Men lurer på om noen som vet om noen grøftlys som kan passe? Målte på frontfanger, 125*35. I lengden kan jeg øke, men ikke så mye i høyden, maks 40mm. Noe som kan eventuelt passe fra andre bilmerker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Sjekket faktisk der hin dagen og tror kansje det er der det kommer fra:P Noen som klagde på at det var vått i setet, så tok jeg det vekk og der var det litt rust:p

 

Men lurer på om noen som vet om noen grøftlys som kan passe? Målte på frontfanger, 125*35. I lengden kan jeg øke, men ikke så mye i høyden, maks 40mm. Noe som kan eventuelt passe fra andre bilmerker?

 

Lett å lage til.. Jeg skjærte ut litt av plasten nederst, å det ble så bra at det så å si ser orginalt ut : P

 

http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/11501/size/big/cat/653

 

(Dette er et gammelt bilde, det har skjedd en del siden dette bilde ble tatt..)

Endret av Oledaniel
Vedlegg av bilde

-Corolla e9

-Mitsubishi Eclipe -98 (solgt)

-Honda Civic Hatchback -90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår