mordi87 Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 utrolig mye pener bilen ble nå med både s4 front og facelift lykter;) knall:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 utrolig mye pener bilen ble nå med både s4 front og facelift lykter;) knall:op: Takk for det :) syns det kledde bilen litt mer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 imorgen skal jeg prøve å få montert grøftelysene etter mye fram og tilbake angående IC rørene. Blitt kjøpt to vridbare rør som skal kunne brukes til slikt så da får vi bare prøve å se hvordan det går! :) ellers blir det satt inn nytt interiør.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Ble en kjapp liten photoshoot istad så slenger inn noen bilder :) stusselig med vinterhjul :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 bilder liker vi! ;) og en liten detalj :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Da er bilen satt i garasjen for interiørbytte og montering av grøftelys samt bytting av drivknute og hjullager. bråka helt j.. siste par dagene så nå tørr jeg ikke kjøre med itilfelle det skulle skje noe.. Bestilt deler som kommer i posten enten fredag eller lørdag regner jeg med.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 bilder liker vi! ;) Digga dette bildet:D :pray Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Digga dette bildet:D :pray Brukte kun standard funksjon på det bilde å faktisk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 bøyer meg i støvet! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Lurer på en ting.. Kjørte en liten tur med bilen istad uten noe problem. Så vasket jeg og parkerte bilen i ca 1 time før jeg dro hjemover igjen. da begynte plutselig gradestokken å bli litt vell varm. gikk fra 90 til 115 grader på 2-3 min og da stoppet jeg for å sjekke hva dette kom av. Fant så ut at jeg hadde NULL frostveske igjen, og for 4 uker siden ble det byttet termostat og fylt på ca 3 liter med frostveske. hva kan dette komme av? toppakningen som har gått? har ikke mye peiling på akkurat dette så fint om noen som har vært borti slikt før slenger inn en kommentar. har ikke noe problem om dagen, men så fort det blir minus grader blir den varmere og varmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 lekker ikke væske da? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 lekker ikke væske da? skal prøve å få sjekket det idag. bilen står på verksted for bytte av drivledd og hjullager nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 mitt beste guess må være at en av pakningene til termostaten har blitt klemt eller sprekt.. det skjedde på en kompis sin bil når han byttet. det er ganske kukete å få på plass den første pakningen, så der kan de ha bommet litt :P (fant seinere ut at det tok 2 sekunder å hive på litt greas på den så den klistret seg oppi der med en gang) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 mitt beste guess må være at en av pakningene til termostaten har blitt klemt eller sprekt.. det skjedde på en kompis sin bil når han byttet. det er ganske kukete å få på plass den første pakningen, så der kan de ha bommet litt :P (fant seinere ut at det tok 2 sekunder å hive på litt greas på den så den klistret seg oppi der med en gang) Men skjønner liksom ikke hvordan bilen kan ha brukt 3 liter med frostveske på ca 4 uker. Kan det ha noe med termostaten å gjøre altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hvis du ikke merker noe på hvordan bilen går er det ikke toppakning, tror jeg. Min har gått nettopp, og min går eeelendig, samtidig som bilen rister og lager litt ulyder. hvit eksos osv. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg