Gå til innhold

Min Audi A4 Turbo Quattro Avant

Ranger emnet


Ryeng1

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DA har jeg fått tatt noen bilder etter at jeg fikk igjen bilen :) hentet den klokka halv fire i efta og har kjørt til nå.. Jaa, jeg er glad i kjøre bil! ;) ble ikke så bra bilder siden det har snødd i stort sett hele dagen men fikk tatt et par.. Kommer flere imorgen om været er bedre..

 

skriver opp en liste over hva som er byttet og gjort med bilen etter uhellet..

 

- Ny OEM S4 frontfanger m/grøftelys (monteres på lørdag da jeg venter på Xenonkit)

- Ny frontrute

- Ny RS4 grill

- Nytt panser

- Lakkert opp igjen begge framskjermene

- Nye viskearmer og viskeblader

 

Var ikke mange kronene fra vrak, så er heldig som fortsatt har bilen fikk jeg beskjed om. :)

 

Så kommer bildene! ble utrolig godt fornøyd selv iallefall :) desverre så ble bilen møkkete 10 minutter etter jeg hentet den.. jævla salta veier! og fikk beskjed om å ikke vaske den på et par dager så blir nok ren og pen etter helgekjøringa.. :o

 

DSC00917.jpg

 

Blank og fin :)

DSC_4206ps2.jpg

 

DSC_4203ps2.jpg

 

DSC_4299ps2.jpg

 

DSC_4285ps2.jpg

Endret av Ryeng1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde hatt S4 grill da (:

 

Tenkte leeenge på om jeg skulle velge S4 eller RS4.. siden venstre speilkappen min er sprukket og ødelagt skal jeg kjøpe orginal børstet aluminiums speilkapper til våren og da passet det best med RS4 grillen da den har børstet alu ramme og ikke chrome som S4'n har ;) Og itillegg så har de aller aller fleste S4 fanger og grill så tenkte jeg kunne skille meg ut litt med RS4 grillen istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, syns RS4 grillen er hakket tøffere på B5 ;)

 

syns fargen på bilen har mye og si for valg av grill egentlig;) jeg liker s4 grill på lyse biler ,men det blir litt rart for min del om jeg skal ha rs fanger og s4 grill:)

 

ON topic ble jævlig mye bedre etter rehaben;) du hadde flax i uflax!:D

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skamfett!

RS4 grill kommer for meg og når jeg får lønn ;P

Angeleyes ligger i posten :)

 

edit, grill

 

Takk! angående AE lyktene du har bestilt, så anbefaler jeg deg å sjekke lista rundt hele lykteglasset før du monterer så denne er tett.. VELDIG ofte at AE lyktene dugger siden dette ikke er orginal vare. men tetter du skikkelig på kanten ved der glasset starter så skal det gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns fargen på bilen har mye og si for valg av grill egentlig;) jeg liker s4 grill på lyse biler ,men det blir litt rart for min del om jeg skal ha rs fanger og s4 grill:)

 

ON topic ble jævlig mye bedre etter rehaben;) du hadde flax i uflax!:D

 

Kan være enig i det.. :) om du skal ha RS4 fanger må du ha RS4 grill også.. blir litt rart med S4 til RS4 fanger.. Men ikke omvendt syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår