Gå til innhold

Min Audi A4 Turbo Quattro Avant

Ranger emnet


Ryeng1

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada, begynner å bli noen av oss nå :) kan høre litt rundt jeg så får vi se hva vi får til!

 

hadde vært knall! jeg selv kommer ikke til og skryte av min;) håper ferie penga kommer inn på kontoen med en kuffert full av 1000lapper;) da blir det plastikk og felger:)

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært knall! jeg selv kommer ikke til og skryte av min;) håper ferie penga kommer inn på kontoen med en kuffert full av 1000lapper;) da blir det plastikk og felger:)

 

Feriepenger kommer godt med vettu! :) blir forhåpentligvis 19'' felger på meg iløpet av en måned eller to. Lei snø nå! :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, da er det mer omkostninger på bilen.. fant ut at høyre drivknute foran må byttes samt høyre hjullageret bak.. ringte Mekonomen angående pris istad og de skulle ha skrekkelige 2800,- tilsammen..! dyrere å kjøre Quattro har jeg merket :op: betalte 700,- for akkurat det samme til A3'en jeg hadde, men dog framhjulsdrift. Men men, dette må jo bare gjøres så blir bare litt små kjøring fram til da.

 

Imorgen blir det montert grøftelys med Xenon - 6000k samt nye 6000k pærer i kjørelysa da de gamle tok kvelden for litt siden. Skaffer dette billig så ble ikke dyre utgiften der heldigvis! :) et par bilder av jobben kommer senere imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Noen som har peiling på hvordan jeg skal få festet Xenonpærene i grøftelysa på S4 fangeren? helt annet opplegg på baksiden av grøftelyset på Hella sin enn orginale grøftelinser. Håper noen kan hjelpe meg med dette da jeg begynner å demontere fronten imorgen ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Noen som har peiling på hvordan jeg skal få festet Xenonpærene i grøftelysa på S4 fangeren? helt annet opplegg på baksiden av grøftelyset på Hella sin enn orginale grøftelinser. Håper noen kan hjelpe meg med dette da jeg begynner å demontere fronten imorgen ettermiddag.

Se her så kan du se hvordan jeg gjorde det:

Ettermontere xenon i S4 grøftelys

 

Klarte ikke finne noen særlig bedre måte å gjøre det på, annet enn å evt. kappe lednigene, skjøte og lodde for harde livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her så kan du se hvordan jeg gjorde det:

Ettermontere xenon i S4 grøftelys

 

Klarte ikke finne noen særlig bedre måte å gjøre det på, annet enn å evt. kappe lednigene, skjøte og lodde for harde livet.

 

Takker for veiledning ;) eneste måten jeg fant fram igår også til å få montert Xenonpærene. Har montert godt over 20 kit før, men aldri vært borti noe sånt feste som på S4 fangeren.. Men går ann å drive i garasje når det er 8-10 pluss grader. Så stresser ikke, tar meg heller god tid og får det pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Noen som har peiling på hvordan jeg skal få festet Xenonpærene i grøftelysa på S4 fangeren? helt annet opplegg på baksiden av grøftelyset på Hella sin enn orginale grøftelinser. Håper noen kan hjelpe meg med dette da jeg begynner å demontere fronten imorgen ettermiddag.

 

sjekka hos autospar? der får du drivknuter til 1000lappen levert på døra;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka hos autospar? der får du drivknuter til 1000lappen levert på døra;)

 

Mekonomen skulle ha 2000,- stk så da var jo AutoSpar billige i forhold.. Skal ta en sjekk jeg, men får også gode priser på slitedeler via Vw-Audi Club så får se hvor jeg får taki billigst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å montere grøftelysa i fangeren nå, men får ikke plass til lykta på høyresiden grunnet IC'en. Noen som vet om jeg kan skifte ut det ene røret til et smålere evt kortere rør? hvis ikke det er mulig må jeg fjerne hele er jeg redd. Trenger ca 3-4 cm for at det ene grøftelyset får ordentlig plass. Regner med det er noen som har gjort dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen skulle ha 2000,- stk så da var jo AutoSpar billige i forhold.. Skal ta en sjekk jeg, men får også gode priser på slitedeler via Vw-Audi Club så får se hvor jeg får taki billigst :)

 

ikke no å si på kvaliteten på disse knutene iallefall :) har en liggende forran meg her... skal bestille til andre siden også snart ...

 

s4 skjørter og ræv blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no å si på kvaliteten på disse knutene iallefall :) har en liggende forran meg her... skal bestille til andre siden også snart ...

 

s4 skjørter og ræv blir bra

 

Høres bra ut.. :) kjekt at de holder lenger enn 3 uker liksom :op:

 

Når jeg vrir rattet til høyre så knepper det fælt - Er høyre drivknute som er gåen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut.. :) kjekt at de holder lenger enn 3 uker liksom :op:

 

Når jeg vrir rattet til høyre så knepper det fælt - Er høyre drivknute som er gåen da?

 

hmm lurer på det :) skal ikke si det sikkert da begge sidene på min er litt løene :D

 

er bakfangeren din strøken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår