Gå til innhold

Gutt på 8 i Iran stjal - fikk armen knust som straff

Ranger emnet


_Evje_

Anbefalte innlegg

Skal ikke ha barn nei, det ble bestemt for mange år siden =) Og dyr? Neinei. Stakkarslige dyr som ikke kan gjøre noe motstand (Elelr forstå hvorfor de blir skadet) kan man jo ikke skade. Det syns jeg faktisk er sykt. Har dere sett de syke jævlene som bare drar av pelsen på dyrene? Fy faen, de skulle blitt skamslått!

 

EN arm for EN arm da... Men jeg mener at folk som stjeler skulle fått kuttet av hånden! Og mat for en dag? Er mange der nede som ikke får mat en gang om dagen (Bare så du vet det)

 

Greit. Takk :)

 

Ble du slått under din oppvekst, og vil hevne deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er kanskje litt drøyt å knuse armen, men jeg kunne fint gått med på å kappe av hånden (Kanskje litt brutalt, men rett skal være rett)

Og javel, du var en av få som stjal som ikke fortsatte, og jeg kan med hånden (Faktisk begge hender) på hjertet si at jeg aldri har stjålet noe, og hvis alle av dine kamerater har stjålet burde du kanskje endre vennekrets. Og hvordan du straffer din datter vil jeg ikke gå ut med, men du oppdrar henne sikkert godt.

 

Du er faenmeg så norsk at det er helt skummelt.

"Jævla drittunge som stjeler. Kapp av han hånda" (WTF???!!!)

Her sitter du i trygge lille norge og har tydligvis aldri vært i en så bedriten situasjon som mange små barn rundt i verden opplever HVER DAG. Ingen mat, ingen penger, ingen omsorg, ingen trygghet...

Hadde du vært like sulten og desperat som mange mennesker faktisk er, så hadde du faenmeg stjålet et brød du også om du fikk sjangsen. Fjott!

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble slått som barn :)

gjorde dumme ting og lærte og ikke gjøre det igjen av å få juling ;)

 

 

så det hjelper på!

vil sikkert slå mine barn også ( dama nekter meg ) men da snakker jeg ikke om serriøs juling men dere skjønner ?

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble slått som barn :)

gjorde dumme ting og lærte og ikke gjøre det igjen av å få juling ;)

 

 

så det hjelper på!

vil sikkert slå mine barn også ( dama nekter meg ) men da snakker jeg ikke om serriøs juling men dere skjønner ?

Hvis dette ikke er kødd, håper jeg du vet at det kan få veldig alvorlige konsekvenser. Snakker da om at barnevern, at kona/dama di stikker av med ungene, og du får besøksforbud, fengsel osv.

 

I tilegg til dette kan det godt være ungene dine vil ta dette med seg videre i livet. Her snakker vi om at de kanskje ikke vil få venner, eller at de ender opp akkurat som deg.

 

Vold er ikke greit, særlig ikke mot barn. Kan faktisk fortelle at på ungdomsskolen var det ei jente som ble slått. I begynnelsen sa hun at hun hadde slått seg, men etterhvert så sa hun at faren slo henne. Læreren visste det også, men hun ville ikke ha hjelp. I denne tiden slet hun veldig, og jeg tror fortsatt hun sliter. Såvidt jeg vet har hun aldri fått noe, hjelp fordi at hun ikke vil gå imot faren sin.

 

Hvis du da ser for deg at du er faren hennes. Er det et slikt forhold du vil ha til din datter?

 

Nå vet jeg ikke helt hva som skjedde, men hun hadde en gang et blått øye når hun kom på skolen, og en vond kjeve. Men poenget er at du bør aldri straffe barna dine med fysisk eller psykisk vold. Du trenger heller ikke slå et barn hardt for å skade det. I tilegg til dette kan det være du slår, eller skader hardere enn du mente, eller at du blir voldeligere etterhvert.

 

Så hvis du virkelig bryr deg om barna dine legger du ikke en hånd på dem, hvis du vil noe vondt.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Aldri blitt slått.

 

hehe...vil dette si at du aldri har gjort noe galt i henhold til foreldrene dine? (tviiler) kommer på 1 fyr i hele min oppvekst som kan være den fyren.

 

eller er foreldrene dine dumme fordi de ikke har slått deg?

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette ikke er kødd, håper jeg du vet at det kan få veldig alvorlige konsekvenser. Snakker da om at barnevern, at kona/dama di stikker av med ungene, og du får besøksforbud, fengsel osv.

 

I tilegg til dette kan det godt være ungene dine vil ta dette med seg videre i livet. Her snakker vi om at de kanskje ikke vil få venner, eller at de ender opp akkurat som deg.

 

Vold er ikke greit, særlig ikke mot barn. Kan faktisk fortelle at på ungdomsskolen var det ei jente som ble slått. I begynnelsen sa hun at hun hadde slått seg, men etterhvert så sa hun at faren slo henne. Læreren visste det også, men hun ville ikke ha hjelp. I denne tiden slet hun veldig, og jeg tror fortsatt hun sliter. Såvidt jeg vet har hun aldri fått noe, hjelp fordi at hun ikke vil gå imot faren sin.

 

Hvis du da ser for deg at du er faren hennes. Er det et slikt forhold du vil ha til din datter?

 

Nå vet jeg ikke helt hva som skjedde, men hun hadde en gang et blått øye når hun kom på skolen, og en vond kjeve. Men poenget er at du bør aldri straffe barna dine med fysisk eller psykisk vold. Du trenger heller ikke slå et barn hardt for å skade det. I tilegg til dette kan det være du slår, eller skader hardere enn du mente, eller at du blir voldeligere etterhvert.

 

Så hvis du virkelig bryr deg om barna dine legger du ikke en hånd på dem, hvis du vil noe vondt.

 

det er FAEN ingenting gale med meg! :)

 

nei men tror du missforstod litt her

finnes flere forskjellige måter å slå unger på ;)

-med pisk på beina

- kless i trynet

- kless på hue

- ris

og så den værre delen

 

slag med knytteneve og spark tehe som er usunt

 

 

edit : og så er det det med at jeg aldrig ville skadet barna mine på en SKADELIG måte , men gidd dem lærepenge for å skjønne at det de gjør galt er GALT , for ikke alle det hjelper å forklare med ord

jeg vil sikkert elske barna mine mer enn noen av dere men å gi dem liten lærepenge betyr ikke at jeg hater dem

slik som fattern min :)

jeg elsker han mer enn noe annet på jord men han mente nokk ingenting galt med å rise meg

 

håper du SKJØNNER dette

Endret av Ghost.

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...vil dette si at du aldri har gjort noe galt i henhold til foreldrene dine? (tviiler) kommer på 1 fyr i hele min oppvekst som kan være den fyren.

 

eller er foreldrene dine dumme fordi de ikke har slått deg?

 

Skal ikke lyve til deg, og si at jeg alltid har vært et englebarn =P Jeg har gjort MYE tull i barndommen =P

MEN, jeg kan også ærlig innrømme at jeg aldri har gjort noe kriminelt!

 

Og jeg er glad jeg ikke ble slått unden oppveksten jeg.

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er FAEN ingenting gale med meg! :)

 

nei men tror du missforstod litt her

finnes flere forskjellige måter å slå unger på ;)

-med pisk på beina

- kless i trynet

- kless på hue

- ris

og så den værre delen

 

slag med knytteneve og spark tehe som er usunt

 

 

edit : og så er det det med at jeg aldrig ville skadet barna mine på en SKADELIG måte , men gidd dem lærepenge for å skjønne at det de gjør galt er GALT , for ikke alle det hjelper å forklare med ord

jeg vil sikkert elske barna mine mer enn noen av dere men å gi dem liten lærepenge betyr ikke at jeg hater dem

slik som fattern min :)

jeg elsker han mer enn noe annet på jord men han mente nokk ingenting galt med å rise meg

 

håper du SKJØNNER dette

 

 

visst du slår dine barn er det noe alvorlig galt i huet på deg.

du er i norge nå og har å innrette deg etter norske lover.

er straffbart å utøve vold/fysisk lærepenge eller hva faen du kaller det.

folk med slike holdninger trenger ikke det norske samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du slår dine barn er det noe alvorlig galt i huet på deg.

du er i norge nå og har å innrette deg etter norske lover.

er straffbart å utøve vold/fysisk lærepenge eller hva faen du kaller det.

folk med slike holdninger trenger ikke det norske samfunnet.

 

Også spør jeg alle foreldrene her inne på forumet; har du aldri gitt barnet ditt "ris på stumpen"? =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes flere forskjellige måter å slå unger på ;)

-med pisk på beina

- kless i trynet

- kless på hue

- ris

og så den værre delen

 

slag med knytteneve og spark tehe som er usunt

 

Du mener det å piske barna dine ikke er usunt? Hvorfor tror du man ikke pisker barn lengre a?

 

alle har forskjellige måter å oppdra barna sine!

 

Og noen vet ikke bedre enn at de slår..

 

jeg elsker han mer enn noe annet på jord men han mente nokk ingenting galt med å rise meg

 

Kanskje han ikke visste bedre?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår