Zilla Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hei. Jeg har hatt audin min på EU og jeg blir nødt til å bytte hovedforinger i bakstillingen. Bilen er en Audi 80 91`mod B3. Noen som har en god guide eller forklaring på hvordan dette skal gjøres, evt. om noen i nærheten av Horten/Vestfold kunne gjort dette mot betaling. Har fått pris på 2000,- hos et lokalt verksted for jobben og delene. Håper på raskt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hei.Jeg har hatt audin min på EU og jeg blir nødt til å bytte hovedforinger i bakstillingen. Bilen er en Audi 80 91`mod B3. Noen som har en god guide eller forklaring på hvordan dette skal gjøres, evt. om noen i nærheten av Horten/Vestfold kunne gjort dette mot betaling. Har fått pris på 2000,- hos et lokalt verksted for jobben og delene. Håper på raskt svar. Har gjort samme jobben på min 80. Du trenger helst tilgang på hydraulisk håndpresse for å skifte disse, du får de ikke ut med hammer e.l. Trenger bare skru ut bolten i opplagringen, presse ut de gamle foringene og sette inn nye. På den annen side synes ikke jeg at 2k er dyrt for jobben inkl deler ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 2000k synes jeg også er en veldig god pris. Det er endel arbeid uten presse som Quattro73 sier :-) Tok foringene i forstillingen med hammer og tvinge, ente med å knuse bolten på tvingen pga kraften som var nødvendig. Men det ble bra til slutt :-) Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 2000,- var veldig billig da !! Kjører en 80 Avant quattro, og der kosta foringene bare bak ca. 2800,- :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hei igjen. Takk for svar gutta! Beklager at jeg er litt treig her men pc`n har ikke vært samarbeidsvillig. Jeg fikk ordnet problemet hos bilspesialisten på svinevoll, autorisert verksted og prisen for jobb og deler ble 1500,- Meget fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg