Gå til innhold

Nytt design på Bilforumet

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Kjører med 1440x900 her.. Har ikke spes. dårlig syn, men tror det har noe med fargene å gjøre at det blir vanskelig å lese.. Er ikke selve innholdet i trådene jeg sliter med, men trådtitel og sånn på Nye innlegg-siden.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En litt mere market linje mellom hvert innlegg hadde gjort seg. sånn som den blå på gamle forumet, som jeg fremdeles bruker. Det går for mye i ett nå syntes jeg.

 

Også er det leit og se f.eks klokke slettet for når innlegg er postet med den lys gråe?(?)fargen. Om jeg sitter som jeg pleier så er det ulesbart nederst på skjærmen.. Så ender opp med og drive og skrolle opp og ned i stedet for og lese nedover skjermen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med 1440x900 her.. Har ikke spes. dårlig syn, men tror det har noe med fargene å gjøre at det blir vanskelig å lese.. Er ikke selve innholdet i trådene jeg sliter med, men trådtitel og sånn på Nye innlegg-siden.. :)

 

Mulig det kan være fargeoppsettet som er valgt i Windows eller på skjermen din, har ingen problemer jeg iallefall med at teksten er for grå, men jeg har justert en del på skjermen for at det skal være enklere å få redigert bilder og dermed se større forskjell på fargene..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da, så gir jeg det nye designet en ny sjanse. :)

 

Kom gjerne med T-skjorter vi kan kjøpe!

Hadde vært morro om dere kunne ha hatt Tskjorter i "slim-fit" også, og ikke bare de billige baggy t-skjortene. Og Enda en ting som hadde vært litt morsomt, er om vi kunne ha fått et valg om å ha nicket vårt i stor skrift på ryggen. Morro hvis det skulle blitt arrangert bilforumet-treff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da, så gir jeg det nye designet en ny sjanse. :)

 

Kom gjerne med T-skjorter vi kan kjøpe!

Hadde vært morro om dere kunne ha hatt Tskjorter i "slim-fit" også, og ikke bare de billige baggy t-skjortene. Og Enda en ting som hadde vært litt morsomt, er om vi kunne ha fått et valg om å ha nicket vårt i stor skrift på ryggen. Morro hvis det skulle blitt arrangert bilforumet-treff. :)

 

Om de hadde regga seg på cafepress.com for eksempell kunne man jo velge selv hvilke type skjorter osv. man vil ha logoen på.

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde få fiksa den feilen man av og til får når man legger inn nye innlegg. Glemte å kopiere hva det står, men leste det i en annen tråd her et sted også.

 

Edit: lol, den kom når jeg la inn dette innlegget :op:

?zoneid=38&target=_blank&withtext=1&cb=25803434689&charset=ISO-8859-1&loc=http%3A//www.bilforumet.no/opplysningen/221935-nytt-design-p-bilforumet-3.html'>
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde få fiksa den feilen man av og til får når man legger inn nye innlegg. Glemte å kopiere hva det står, men leste det i en annen tråd her et sted også.

 

Edit: lol, den kom når jeg la inn dette innlegget :op:

 

Er det alt som kommer opp? Eller noe mere?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår