Gå til innhold

Nytt design på Bilforumet

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Hei alle brukere.

Vi har jobbet lenge med å videreutvikle Bilforumet funksjoner og design. Dette er første steg av 'nye' Bilforumet, nytt design i forumet. Det dere ser nå er en del av Bilforumets nye stil.

 

Noen hovedforandringer.

Over 50% større bilder i forumet.

Ny tidsriktig logo

Penere design.

Nye farger.

Totalbredden på forumet er blitt større.

Ny egen meny for å styre forumfunksjonene under hovedbannerne.

Oppgradert forumsoftware.

 

Hvis du syntes det er uvant med nytt design kan du endre til det gamle designet ved å klikke på linken under.

 

Bilforumet - powered by vBulletin

 

Du kan også velge GamleBF i stilvelgeren i bunnmenyen.

 

For å komme tilbake til det nye designet kan du klikke linken under eller velge BF3.0 i stilvelgeren.

 

Bilforumet - powered by vBulletin

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snasent. Men det tomrommet som kommer der reklamen er når man har adblock suger :P (er det sponsor-reklame? Ellers så ville jeg vurdert å få det bort om jeg var dere :P)

Er en del dødplass i "banneret" også.

 

Tatt bort de collapse/expand-greiene på forumkategoriene også?

 

 

EDIT: Fikk opp dette etter at jeg posta:

?zoneid=38&target=_blank&withtext=1&cb=10235925421&charset=ISO-8859-1&loc=http%3A//www.bilforumet.no/opplysningen/221935-nytt-design-p-bilforumet.html'>
Endret av Reila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=NbjzFRgwZC4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=NbjzFRgwZC4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Får det aldri til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tråder med nye innlegg, synes jeg dere burde ha fetere skrift enn nå.. Vanskelig å se om det er nye innlegg eller ikke i trådene når man blar nedover å leser topicen til tråden..

 

Ellers er jeg rimelig fornøyd med utseendet ja.. Uvant, men det kommer seg.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår