hantler Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Min monoblock gir ikke nok effekt lenger. er ikke noe i veien med basskassa. Det virker faktisk som om tempertatur er stikkordet. Det spilte som det skal i sommer, så på vinteren spiller det dårlig. det virker, og det dunker men mye mindre enn før. Hva kan det være? Det virker som dt blir bedre og bedre sakte men sikkert siden i vinter.. spiller bedre nå enn i desember men langt fra slik det skal. Ingen andre jeg kjenner har vært borti noe slikt.. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 kan hende at subben er blitt "innspillt" og at du derfor må stille litt på forsterkeren. Men jeg og hører litt forskjell på anlegget når jeg sitter meg inn i bilen om mårran etter en natt med ti minusgrader og en halv time senere når det er blitt varme i forsterkeren, høytalerene og bilen. Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 nevnte ikke dette men fikk en komis til å stille opp litt, ettersom det nesten ikke spilte i det hele tatt, så nå står det på nærmere max på forsterker. før hadde jeg på 0 på spiller, nå er bass på spilleren på 6 av 7. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hva er det du har av utstyr da?? Kanskje svaret ligger der? Når man justerer et bilanlegg, så settes ALT på null på spilleren... ingen bass, diskant, loudness, eller fader, så justerer man forsterker ;) Ekstra bass, og loudness, er fy fy, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) ja vet det, hadde det sånn, men sett meg nødt til å kjøre opp litt på spiller. skal prøve å sette alt på 0 på spiller igjen å få en kyndig person til å ta en titt på forsterker:P edit: har full pakke jeg. frontsett og høytalere bak på en 4-kanaler og dobbel 10" kasse med monoblock. husker ikke effekt på forsterkerne men bass til 10k lxm.. spilte drøyt bra før! Endret Mars 8, 2009 av hantler Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg