Gå til innhold

Hjelp! vet du om man kan få tak i slike lykter??

Ranger emnet


maybelline

Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg lurte på en ting..

 

disse lyktene her:

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=16573875&reference=5/165/738/75_-625026007.jpg&adheading=Audi+A4+2%2C0+TDI+med+Sportsseter+Personbil+2008%2C+23600+km.%2C+kr.+369.000%2C+-&sid=xz2bacHZLUQ466177&adTypeId=20&areaId=1176

 

 

kan man få någenlunde slike lykter til en A4 2005- modell?

syntes de var ufattelig kule! vet at dette er en såpass ny modell, skjønner jeg at disse har en helt annen form. så syntes jeg det er kult med de mørke lyktene, med de leddsa inne i. (ja jeg er jente, og litt uviten...)

 

setter pris på all hjelp her! gjerne tips, linker og anbefalinger til en jente i nød.. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkle svaret er dessverre; nei.

 

Men det finnes alltid noen som mekker noe selv. Om resultatet blir like bra er vel opp til hver enkelt å avgjøre.

 

På ebay.de finner man mye rart.

 

Hvis du søker på "devil eyes" eller liknende så tror jeg du finner noe.

F.eks disse som er til b6 (modellen før din):

http://cgi.ebay.de/SCHEINWERFER-DEVIL-EYES-AUDI-A4-8E-CHROM-MIT-LED-LEISTE_W0QQitemZ190290947645QQcmdZViewItemQQimsxZ20090304?IMSfp=TL090304124002r3060

 

 

JEG synes ikke disse er i nærheten så kule som de originale på b8-modellen

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får disse devil eyes/dayline lyktene til B7 modellen også nå. Aldri sett det montert på de bilene.

 

Ellers så er det mange som monterer led lister i de originale lyktene. Da kan du få noe slikt:

IMG_7726Large.jpg

 

Går helt sikkert an å få de nye lyktene til å passe på bilen din å, men er neppe verdt alt arbeidet.

 

Hvis du vil ha mørke lykter så går det an å lakkere dem innvendig, eller kjøpe mørk film som du setter på utsiden av lykta (litt av det samme som å sote rutene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at han brukte enkelt leds og satt sammen inni lykta og trakk ledninger til hver.

 

Er originale lykter bare.

 

Men har sett folk som har kjøpt slike remser med led lys og lagt inn. Men er visst litt varierende holdbarhet på dem.

 

Du må dele lykta i to, så det letteste er å putte den i stekeovnen så limet smelter og så dele den ved lykteglasset.

 

Kan koble det til parklyset f.eks., da lyser de alltid. Eller koble opp en egen bryter :)

 

Eller så kan du høre om han som eier den blå bilen kan selge deg et sett, han driver å selger lykter modda med samme oppsett.

 

Link til profilen hans på Audizine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår