Gå til innhold

Tett på Nett med imam Mehboob-ur-Rehman

Ranger emnet


jonleo

Anbefalte innlegg

Sånn sett så er nå ikke vår egen kristendom spesielt konsistent heller da..

Se bare på homofilispørsmålet feks, noen prester nekter å vie homofile, andre gjør det gjerne. Vil alltid være sånn innenfor en og samme religion, enten det er kristendom eller islam.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn sett så er nå ikke vår egen kristendom spesielt konsistent heller da..

Se bare på homofilispørsmålet feks, noen prester nekter å vie homofile, andre gjør det gjerne. Vil alltid være sånn innenfor en og samme religion, enten det er kristendom eller islam.

 

håper for all del ikke dissa jordfresrane får gifte seg og/eller hvertfall ikke adoptere barn. SJUKE mennesker skal på psykiatrisk avdeling og få drypp-i-panne-metoden i 10 år i strekk!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er desverre plenty av dem som gifter seg, dieseldyret..

Med den holdningen tenker jeg du vil like denne:

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635469&hl=

 

;)

 

(Nå antok jeg at du siktet til homofile med "jordfresrane" :P)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahha..

 

Hvorfor er dere så imot kvinner? hater dere dem?

nei. Muslimske menn skal RESPEkteRE kvinner...

 

oh ja. så i hvilken kontrakt inngår da steining av kjerringa si, æresdrap fordi hu snakker med en annen mann, halshugging av kona fordi hu er drit lei kranglinga i familien og vil flytte.. for å ikke nevne utroskap og fler-koneri?.

 

 

GEEZ! er det bare jeg som er dum her, eller går alt det de sier, lever og står for tvert imot seg selv?!.

 

Den dag i dag skjønner jeg ikke en dritt av muslimene!

 

Da jeg gikk på skolen både røyka, drakk og flørta de muslimske gutta..SAMTLiGe av dem!

 

og det var slike som annen hverdag gikk i moskee. og leste koranen hver kveld!

De var hardbarka muslimer! og det er en synd sier han .... hvorfor i helvete gjør du det da?!....

 

WHAT THE FUUUUUUUUCK er det jeg ikke skjønner her?!!?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahha..

 

Hvorfor er dere så imot kvinner? hater dere dem?

nei. Muslimske menn skal RESPEkteRE kvinner...

 

oh ja. så i hvilken kontrakt inngår da steining av kjerringa si, æresdrap fordi hu snakker med en annen mann, halshugging av kona fordi hu er drit lei kranglinga i familien og vil flytte.. for å ikke nevne utroskap og fler-koneri?.

 

 

GEEZ! er det bare jeg som er dum her, eller går alt det de sier, lever og står for tvert imot seg selv?!.

 

Den dag i dag skjønner jeg ikke en dritt av muslimene!

 

Da jeg gikk på skolen både røyka, drakk og flørta de muslimske gutta..SAMTLiGe av dem!

 

og det var slike som annen hverdag gikk i moskee. og leste koranen hver kveld!

De var hardbarka muslimer! og det er en synd sier han .... hvorfor i helvete gjør du det da?!....

 

WHAT THE FUUUUUUUUCK er det jeg ikke skjønner her?!!?

 

 

er like latterlig som når ei kjerring som var gift blei voldtatt og dømt til å bli gjeng-voldtatt av en gjeng desperate middelaldrende mus-limer...:hide

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns enkelte nordmenn virker ganske trangsynte jeg..

 

"Forstår du hvor provoserende det er Når dere som i mine øyne er gjester i landet mitt,kaller oss vantro syndere??????.I mitt hode er det ikke plass til slike som deg i Norge!!!"

 

Lurer på hva "Liv" mener med "slike som deg" her.. Muslimer?

 

Kjenner egentlig jeg blir litt flau over å være norsk jeg..

 

"Dåkker træng fan ikkje kåmme hit å kræv d å d andre, ikkje arbeie dåkker, ikkje jåbbe 80% av dåkker og ikkje klare dåkker å oppføre dåkker heller. D e fan ikkje førr ingenting at norske fængsel e full av sånne såm dæ. Kan fan ikkje innrætte dåkker ætter vårres måte å være og leve på!"

 

 

Eirik

 

haha.... og han soppen der da som er 100% norsk kan jo ikke 20% av språket sitt en gang!

 

 

Ta skolen om igjen!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er like latterlig som når ei kjerring som var gift blei voldtatt og dømt til å bli gjeng-voldtatt av en gjeng desperate middelaldrende mus-limer...:hide

 

Ja godt eksempel!

 

 

Iraner ble voldtatt av 3menn! Skulle gå gjennom retten, og kom frem til at hu skulle steines fordi det var en synd.... å bli voldtatt altså!

 

ATPÅTIL var ene voldtektsmannen broren til mannen hennes!

 

 

wtf!?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig trist å lese alle de nedsettende kommentarene, viser rett og slett at mange nordmenn er enormt trangsynte.

 

Leit jeg ikke oppdaget nettmøtet før nå, skulle gjerne stilt han mange spørsmål, er utrolig mye jeg lurer på innen islam og muslimske skikker. Kjenner selv flere muslimer, og alle disse er utrolig hyggelige folk, ikke noe galt med de i det hele tatt, og de viser absolutt ikke noe hat ovenfor kristne og våre skikker.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.... og han soppen der da som er 100% norsk kan jo ikke 20% av språket sitt en gang!

 

 

Ta skolen om igjen!

 

bare jeg som ler når bartolomeuser fra trøndelag ikke kan skrive bokmål fordi dem har dialekt? WTF, har vel jeg og det men klarer i det minste å skrive vanlig bokmål!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet nå til dags er vel at folk flest ikke greier å skille mellom den grunnleggende islamske lærdommen og endel ekstreme tolkninger av den.

Som jeg skrev over, islam og kristendom er i utgangspunktet ikke så ulikt, men det har gått litt i hver sin retning de siste par tusen årene.

Desverre er det enda slik at de fleste her til lands tror alt de leser om ekstremister og selvmordsbombere og konebankere gjelder for alle muslimer.

 

Husk, vi har mange kristne her i landet. Noen drikker, puler og slåss omtrent daglig, andre gjør ingen av delene noen gang. Svært forskjellig livsstil altså.

Felles for dem alle er at de kaller seg kristne... Noen som ser sammenligningen?

 

La meg gjette på hva det er du ikke skjønner, DRFT-R..

Handlingene eller holdningene til en muslim, eller en gruppe muslimer, er ikke nødvendigvis representativt for alle muslimer, eller for den saks skyld Islam i seg selv.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette på hva det er du ikke skjønner, DRFT-R..

Handlingene eller holdningene til en muslim, eller en gruppe muslimer, er ikke nødvendigvis representativt for alle muslimer, eller for den saks skyld Islam i seg selv.

 

neivel... men såfall gjør DEN ene personen, ENE gruppa til en PLUTSELIG jævlig stor prosent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Jeg aner ikke hvor mange muslimske mennesker du omgåes daglig! men jeg er født og oppvokst på grunerløkka! jeg var 1 av 6 HVITE i klassen min! 1 av ca 40hvite av 360 elever på en hel skole!

 

Jeg har VELDIG! mangemuslimske venner! garantert 15ganger flere enn du har! og merkelig nok, har omtrent alle de samma syn på dett!

 

Hvordan kan man da støtte dette? i tilleg til å se og høre om masse æresdrap, familie masakre og drap av sine egne verden over kan umulig bare bare en liten prosent!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, greit. Ingen grunn til å hisse seg opp..

Nei, jeg har ikke fryktelig mange muslimske venner, men jeg har da vært borti noen.

 

Det jeg kanskje prøver å få fram er vel at det ikke nødvendigvis er religionen det er noe galt med, men endel av menneskene som utøver den.

OG at ikke alt er så svart-hvitt som mange vil ha det til..

 

Nei, jeg benekter overhodet ikke at det finnes tullinger blant muslimer, det kan man jo umulig gjøre.

En annen ting også som jo er fryktelig synd, er jo at de som faktisk er en smule oppegående og utøver islam på en "moderne" måte og i tråd med samfunnets normer og regler, fortsatt blir rakket ned på som terrorister og konebankere nettopp fordi veldig mange mennesker ikke greier å se forskjell på muslimer og skjærer absolutt alle over en og samme kam..

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite stikkord til steining, grupevoldtekt osv. som Drift-r snakker om. SHARIALOVEN

Den gjelder logisk nok kun for shariamuslimer. I norge er det stort sett bare sunnimuslimer. Grunnen til at denne galskapen foregår i saudi og iran er fordi gutta på hagen har blandet religion og politikk. Sharialoven er som deres grunnlov... De fleste muslimer er flaue over dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite stikkord til steining, grupevoldtekt osv. som Drift-r snakker om. SHARIALOVEN

Den gjelder logisk nok kun for shariamuslimer. I norge er det stort sett bare sunnimuslimer. Grunnen til at denne galskapen foregår i saudi og iran er fordi gutta på hagen har blandet religion og politikk. Sharialoven er som deres grunnlov... De fleste muslimer er flaue over dette...

 

shia-muslimer ja..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår