Gå til innhold

ja selfølglig var det den sivile sin feil.....

Ranger emnet


s4nd3r

Anbefalte innlegg

PÅ denne ulykken var jeg... For å si det sånn så er det MYE her som spiller inn som dere ikke vet ved å se på de bildene der.

 

Er pga sånn som dere som sitter å lager deres egne teorier at det tok 2 1/2 time før man fikk rydda stedet pga at dem skulle ha bilder og beviser for å dokumentere alt.

 

Blir som politiet sier, at det er opp til forsikringsselskapene å avgjøre hvem sin skyld det er, i form av å betale skadene..

 

 

Hehe..

 

Altså, jeg skal iallfall ha meg frabedt at JEG er skyld i at DE brukte over 2 og en halv time på å rydde og ta bilder.. For JEG var ikke der.. :lol:

 

Men du var der altså?!

 

Jeg har heller ikke kommet med noen påstander om hva som har skjedd her, jeg spurte om noen visste.

 

Og ja, det er opp til hvert enkelt forsikringsselskap å finne ut hvordan de best kan vri seg unna skyld her.. Det er det alltid, uansett hendelsesforløp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble rekvirert dit og pratet med flere av de involverte mens jeg var der, så fikk vite hva som skjedde før det smalt osv..

 

Er pga at folk alltid forhåndsdømmer politiet for ting dem blir nødt til å ta å dokumentere ting så nøye som det dem har gjort her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Så i dette tilfellet er det altså feil å forhåndsdømme politiet for å ha kjørt litt over evne?

 

Ser muligheten for at de kan ha havnet i blindsona til han som muligens skulle inn til venstre akkurat der..

 

Men det kan umulig være tilfellet her, for om så var er det jo ikke tvil engang..

 

Og ja, jeg TROR politiet ville gjort hva som sto i deres makt for å gå fri fra skyld her, såpass forhåndsdømmer jeg dem.. Om de heller innrømmer om de gjør feil så kanskje ikke folk ville forhåndsdømt dem så mye heller.. Min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår