Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

No har eg brukt et par tima å læst ijønna heile tråden.. Å eg må si meg mektigt imponert over alt.. kjempe bygg å eg blir å følg med :)

 

Stå på

 

hyggelig å høre, er en del forandringer i planene som du sikkert har sett iløpet av tråden her. men blir nok bil tilslutt :)

 

skulle teste de siste interiørdelene fra england idag, dørsider og baksidene, men desverre har det nok skjedd en glipp på bestillingen for dette passet til cabrio :shake

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her må man vel bare ta av seg hatten - skulle ønske jeg hadde kunnskap, tid og plass til å sette i gang med noe liknende. Gleder meg til fortsettelsen!

 

kunnskap får du ut av å prøve og feile ;) så det er ingen unnskyldning for å ikke begynne.

 

------------------------------

litt klipp og lim.. siden det ble feillevert paneler til interiøret så utnytter jeg sjansen til å gjøre de enda bedre utseendemessig :)

 

panelmaler.sized.jpg

 

one-piece

det blir identisk på begge sider

panelmaler_3.sized.jpg

 

litt usikker på bakpanelet siden bagasjerommet nå blir veldig firkantet. men vi får se resultatet når panelene kommer om noen uker/måneder.

panelmaler_2.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta tok noen timer å lese igjennom. men sykere prosjekt skal man leite lenge etter:-D. holder du fortsatt til på OMK? 5år er en stund å holde på å bygge bil. tror jeg hadde krepert av å bruke så lang tid, men bare å stå på, detta blir bra:-D

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta tok noen timer å lese igjennom. men sykere prosjekt skal man leite lenge etter:-D. holder du fortsatt til på OMK? 5år er en stund å holde på å bygge bil. tror jeg hadde krepert av å bruke så lang tid, men bare å stå på, detta blir bra:-D

 

er vel 4år siden jeg var på OMK sist desverre. ja har tatt fryktelig lang tid dette, men litt fordi jeg måtte bytte chassis som igjen drepte mye av motivasjonen og drømmen. men men.. ved friskt mot så gir jeg iallefall ikke opp.

 

bare følge med videre, har tatt en spennende vri denne nå :)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Scmith moderline 8x15

fåes direkte fra tyskland for ca 5-6tusen uten dekk.

bare å følge med, store endringer på bilen siden det bilde ble tatt ;)

 

Tror du disse gjør seg på min hvite einser golf cab? den har clipper sett.

5-6tusen er det da ink. moms og frakt ja?

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tror du disse gjør seg på min hvite einser golf cab? den har clipper sett.

5-6tusen er det da ink. moms og frakt ja?

 

ja de passer fint, litt kjedelige og mange andre har de.

 

 

 

 

 

Hei' date='lurte på hva innpress på felgene dine er??? tenkte å bestille selv nå til min golf mk1

 

Mvh Thorbjørn [/quote']

 

hvilken av mine sikter du til? jeg har vist frem flere felger iløpet av tråden. de 8" er et22 og krever litt skjermmodifisering. de siste jeg kjøpt, er 9" og et08 de krever innkorting av bakstillingen.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår