Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De felgene var rå på bilen, gleder meg til og se denne ferdig.

 

latterlig pent prosjekt dette.. spennede å se hvor mange sider det blir før den er ferdig... ;)

 

takk :) det har tatt lang tid med dette prosjektet, og det tar nok litt tid til. men endringene i planene går heldigvis i riktig retning :D

 

har satt ett delmål om lakkering slik at det er montering på planen til vinteren igjen.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i helvete!! :D

begynner virkelig å nærme seg nå etter så mange år ;)

 

ikke dum dim på hjula da og dekkene =) men kanskje ett eller to inches mindre diam hade vært bra på einser ?

 

stå på

 

syns 13" blir for smått, det sto mellom 14" og 15" og siden jeg kunne få levert 15" etter litt overtaling så får jeg på litt større bremser også. noe som kan trenges etterhvert :)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ja da har det endelig dukket opp litt motivasjon

 

fått gjort rent innerskjermene mine

DSC_2214.sized.jpg

fenderbender.sized.jpg

 

kappet ut begge dempertårnene for å fikse noe rustskavanker som hadde påbegynt. :(

 

150709_2.sized.jpg

 

 

ellers så ble det å titte over løsning med hjulbrønnen bak.

det blir til å beholde denne så jeg får skjult det meste av luftannlegget.

150709_3.sized.jpg

 

jeg kommer til å løfte opp gulvet/teppet ca 10cm for å ha nok spillerom under her. men det blir ikke visuelt synlig :)

150709_G.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers så ligger diverse ny orginal deler og venter på monterint :) skulle gjerne hatt tak på nye skjermer også (orginale selvsagt) men blir vel renovering av de gamle tenker jeg.

 

74-75 modell frontplate uten tauekrok og utsparing i stålet til radiatorfester :D

260609_4.sized.jpg

 

og en liten sneekpeak på nye lykter :p

nyelampergult.sized.jpg

får prøve å holde liv i tråden her og. vet noen følger med som ikke får sett på vwaudi sidene.

 

 

Btw.. om noen er interessert i chrommet toppdeksel til 16v så skrik ut, jeg vurdere salg av dette tilgode for noe annet rått ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ble det servert sandblåsing :)

tok litt tid å få bilen klar, flyttet ut og rigget sammen slanger og blåseutstyr.

jaja. fikk tatt er skikkelig runde over hele motorrommet, men er fortsatt littegrann igjen før jeg gir meg og legger på grunning.

skal ta innerskjermene i morgen samtidig.

 

sandblosing_2.sized.jpg

 

gikk vel med ca 120kilo finsand, hadde jeg lagt ut presenning så hadde vel kanskje 50 av de kunnet blitt brukt en gang til.

sandblosing.sized.jpg

 

mer i morgen kveld.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GULT er kult.

 

endelig litt grunning på, blir gøy å starte med litt modifiseringer kanskje alt i helgen :)

dempertårn skal på plass, det samme med frontplate og rammevangmodden.

vi får se hva vi rekker.

 

Ferro-Bet in action

funker som rakker'n, bare å børste/pusse lett over med ei fille før grunning kan legges på

210709_G.sized.jpg

 

pics

220709_2.sized.jpg

 

herlig når det er rent og pent oppi her, enn så lenge iallefall.

2207091_G.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår