Viffer78 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i "holder" til u-org cd spiller i en v40 2003mod? Den som står i nå har cd og kasettspiller (stor type) Har sett noen biler som har montert ny spiller. der de har fått ny innsats i midkonsollen med en "hylle" under spilleren. Finner ingenting på nette, så er svært takknemmelig for alle tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 jeg 2 din spiller i min volvo og satt i en pioneer spiller som var 1 din , kjøpte den "lomma" til å ha under til 50 spenn på huggeren ... du kan også kjøpe et lokk og ha der Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viffer78 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ok... Så det er ingen problem med andre ord!? Brukte du noen overganger på ledningene? (iso adapter) Ser de selger noe på biltema som skal passe volvo v40.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 jepp rappa de fra en bil på huggeren , må ha overganger ja Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg