Gå til innhold

Kjøpte grenrør på ebay, fikk feil.

Ranger emnet


ovlov86

Anbefalte innlegg

God dag. For første gang i min ebaykarriere har jeg problemer med en handel.

 

Kjøpte for to uker siden et grenrør som skulle passe til min 19995 Accord 2,0. Auksjonsteksten sier:

Honda Accord 2.0 2.2 LS LSI 4 Branch Manifold Exhaust

 

Og bildet var slik:

9a_1_b.jpg

 

MEN. Da jeg får det hjem i posten, ser det slik ut:

CIMG1087.jpg

CIMG1087.jpg

 

:omfg

 

Dette ser da ut til å være kun til 2,2 litern, og passer overhodet ikke til min bil. Selgeren mener at det skal passe til begge, men det gjør hverken grenrøret eller collector-røret.

 

Har jeg noe å komme med for å få igjen pengene mine?

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tre valg.

 

1. Sende røret tilbake til usa for 1500kr og håpe på at selger ordner opp.

2. Modifisere røret til å passe din bil.

3. Selge det til noen som kan bruke det.

 

Med tanke på at frakten fra norge til usa er dyrere enn det du ga for kinasakene, kan du nok bare drite i alternativ #1.

 

Er du ikke nevenyttig nok til å modifisere det du har fått, prøve å selge til noen som kan bruke det.

 

Kan tipse om bakre skruefeste. Det har en lei tendens til å rives løs fra stålet. Det ser du selv, er ikke særlig sterkt laget til.

 

Resultatet er ganske morsomt siden du suger inn frisk luft rett før lambdasonden...

 

Stålet er simpleste sort. Og hvis du tror det er rustfritt, så tro om igjen. Det ruster som bare det. (ja, jeg vet forskjellen mellom syrefast og rostfritt stål :D )

Endret av Hondaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt fra england, ikke USA... Men da selger jeg det heller her. Får se hva selger sier... Og jeg kunne gjerne modifisert det, men det passer ikke til boltene i toppen engang.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår