Gå til innhold

Volvo 245 8.3 V8

Ranger emnet


fsl

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt meg ny bil, og det ble en 245 med V8 :)

Har foreløpig bare de bildene som var i annonsen men skal ta noen flere etterhvert.

I første omgang er planen å bytte til de gamle fangerne, nytt panser (det står 86-panser på den nå!) og få våtsliping og polering av lakken, nye tjukke 15" hjul :mrgreen: og ellers bare noe småfiksing på interiør..

Må vel legge til litt specs også...

Cadillac 500cid motor, TH400 girkasse m/ B&M shifter, Ford 9" bakaksel med sperre, lystgass.

Og ja den er godkjent med motoren. :)

 

2193_3117719736584738331_3174_n.jpg

 

2193_3117719736584738330_2910_n.jpg

 

2193_3117719736584738332_3423_n.jpg

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:soldiersf:soldiersfhva har blitt gjort for og få denne godkjent og når ble den det?? den er godkjent til vanlig bruk??

er ikke vitsi og begynne og bytte og ordne motor når så lenge den funker veldig bra nok hk og nm er det jo.

 

grattis med en grom volvo he he min blir det ca 430hk skal hente motoren snart..

Endret av 244 volvo v8

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smutthullet i loven må være murt igjen, armert og kamuflert.. Aldri hørt om en Volvo godkjent med 500cid..

 

helt riktig dette ja he he for så vidt godkjent en orginal 350 motor nå. :volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan no værre ett par år sia den var god kjent da, da dei ikkje var so strenge på det,

eller man kan kjenne noen i BT, har også hørt om en som kjøpte seg en 242 god kjent med stoor motor. men va egentlig bare ett papir han kjøpte, bilen var mye rust arbeid på...

 

men grattis med grom bil.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:soldiersf:soldiersfhva har blitt gjort for og få denne godkjent og når ble den det?? den er godkjent til vanlig bruk??

er ikke vitsi og begynne og bytte og ordne motor når så lenge den funker veldig bra nok hk og nm er det jo.

 

grattis med en grom volvo he he min blir det ca 430hk skal hente motoren snart..

Nei har ikke bruk for å fikse noe på motoren med det første.

 

Det smutthullet i loven må være murt igjen, armert og kamuflert.. Aldri hørt om en Volvo godkjent med 500cid..

 

Gratulerer med en tøff og ikke minst spesiell bil!

Står godkjent med 500cid V8 i vognkortet. Står også slagvolum 8200cc på den andre delen av vognkortet. ;)

 

Se der ja,ein i fra odda som har bygd den der. så å si heile bilen er hjemmelaga. var mye å kikka på den når den blei bygd.

Ja har prata med han, virka som han har gjort en bra jobb. :)

 

Rå bil! Men håper klistremerkene skal bort?

Klistremerkene skal bort, gamle støtfangere skal på, skal endre litt på eksostuppene, ny grill og litt småting. :)

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår