Curare Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Har fått fatt på en Opel Vectra B 2000 modell med utrolig lav km-stand latterlig billig. Dette er imidlertid en 2.5 liter 6 sylindre. Da alle jeg har snakket med sier at denne motoren er bare søppel lurer jeg på om det finnes motorer av andre merker med ca samme antall hestekrefter og sylindre som passer i denne bilen uten for masse ombygging? Alle konstruktive forslag mottas med takk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Mener de at motoren som sitter i din bil eller søppel, eller X25XE generelt? Hva er det i så fall som skal være så dårlig? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Har fått fatt på en Opel Vectra B 2000 modell med utrolig lav km-stand latterlig billig. Dette er imidlertid en 2.5 liter 6 sylindre. Da alle jeg har snakket med sier at denne motoren er bare søppel lurer jeg på om det finnes motorer av andre merker med ca samme antall hestekrefter og sylindre som passer i denne bilen uten for masse ombygging? Alle konstruktive forslag mottas med takk. :) Hvorfor tro på folk som sier sånn, hvis bilen går og fungerer???? Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 If its ain't broke, don't fix it. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curare Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Mener de at motoren som sitter i din bil eller søppel, eller X25XE generelt? Hva er det i så fall som skal være så dårlig? De mener at 2.5 literen er dårlig, masse havarier av topper osv. Trenger en bil med pålitelig motor da jeg bruker den i jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg har aldri hørt noe vondt om X25XE annet enn småplukk som toppdekselpakninger og sånt. Tviler på at det er så mange andre motorer som kan garantere at du holder deg på veien til enhver tid. Motoren er pålitelig nok den hvis du bare behandler den med vett. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 De mener at 2.5 literen er dårlig, masse havarier av topper osv. Helt feil. Jeg tipper ingen av dine venner eier en Opel Vectra. Hvis du holder bilen fri for rust, så har du en finfin bil i mange år fremover. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curare Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg har aldri hørt noe vondt om X25XE annet enn småplukk som toppdekselpakninger og sånt. Tviler på at det er så mange andre motorer som kan garantere at du holder deg på veien til enhver tid. Motoren er pålitelig nok den hvis du bare behandler den med vett. Antar at du er opelmann etter avataren din og dømme. Så hva bør man passe på med disse motorene? Skiftintervall for regrem og sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Antar at du er opelmann etter avataren din og dømme. Så hva bør man passe på med disse motorene? Skiftintervall for regrem og sånt? Trolig det samme som på andre motorer.. Olje, regreim, filtre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg