Gå til innhold

Overklassen

Ranger emnet


Gunnar-Grønn

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Siden var jævlig morsom, men det helt klart festligste her er alle gutta fra bygda her som tror dette er seriøst (Spes. Dieseldyret)!!!!!!!! :D :D :D :D

Få opp øya og ta det med en dose humor... eller er dere misunnelige? Høhø

 

det har jeg ikke sagt din klovn. Jeg sa at det mest sansynlig er et skjult budskap som gjør at han faktisk mener dette gjennom å overdrive noe vanvittig... så er jo bærumsgutta sånn som det der, det er jo ikke til å stikke under en stein!

 

TYPISK at sossene kommer med den der, "du ler av oss fordi du er misunnelig". WTF, hvis dem seriøst trur det, da har jeg nok en grunn til å riste på hodet og syns synd på dem.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ler du av dem da? Og hvorfor ler Bærumssoss av bygdetullinger?

 

De holdningene der folk rakker ned på arbeiderklasse eller overklasse eller andre mennesker generelt, alle veier, tror jeg skyldes stort sett misunnelse, uvitenhet og dumskap. Hvorfor i all verden skal vi være sånn?

Hvorfor er det liksom "bedre" å være fra Østfold enn Bærum, eller motsatt? Hva gjør deg til et bedre menneske enn dem?

 

Slutt nå med dette tullet, kjøp dere en dose selvironi og humor, og godta at folk kan være annerledes enn dere selv. Det går til alle, både bygdafolket og bærumsfolket.

 

"Ei kule og vekk me'n" - innstillingen blir bare for dum.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ler du av dem da? Og hvorfor ler Bærumssoss av bygdetullinger?

 

De holdningene der folk rakker ned på arbeiderklasse eller overklasse eller andre mennesker generelt, alle veier, tror jeg skyldes stort sett misunnelse, uvitenhet og dumskap. Hvorfor i all verden skal vi være sånn?

Hvorfor er det liksom "bedre" å være fra Østfold enn Bærum, eller motsatt? Hva gjør deg til et bedre menneske enn dem?

 

Slutt nå med dette tullet, kjøp dere en dose selvironi og humor, og godta at folk kan være annerledes enn dere selv. Det går til alle, både bygdafolket og bærumsfolket.

 

"Ei kule og vekk me'n" - innstillingen blir bare for dum.

 

 

:wank

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her oppe ser man ikke mye til sossene, er to stk i byen som jeg vet om og de er homo.

 

Sikkert to som flytta fra Blærum opp dit da vettu for å uttrykke kjærligheten sin til hverandre da vettu :op:

 

For hvis pappa's lille gutt blir homo i Blærum så blir man vel skutt? :op: HAHA

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare oss i arbeiderklassen, som ikke alltid har taket på damene.

(Del 3)

 

----------------------------------------------------

Anbefales å se alle episodene. =D

Del 1.

http://www.youtube.com/watch?v=6ei4TVHyt6E

Del 2.

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår