Gå til innhold

Overklassen

Ranger emnet


Gunnar-Grønn

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tenker meg det er en liten sannhet i dette, men med en god dose humor =P

Og jo, det finnes mange sånne folk her ;) Tro meg!

 

klart det er en dose sannhet i dette, har jeg prøvd å si lenge, "ei kule og vekk me'n" skulle vært praktisert på sånne der.

 

Men, I DAG holdt jeg på å le meg skakk, det er bilde av sosser på harrytur i VG!! Skulle vært forbudt for dem.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA. Jeg er så takknemmlig at jeg ikke kommer fra Bærum. Ville heller bodd i Sibir, enn å bodd der :P Snakker om ødelagte mennesker!

 

Gullkorn:

Dagbok

 

Bør de rike få kjøre i Taxi-filen?

 

TV2 er sykt phete! Dessuten slipper man samiske nyheter og ulyder fra Melodi Grand Prix...

 

Champis er lett deil premie for å ha sittet i tannlegestolen i en time

 

Klar for skole. Må bare skjule noen kviser først...

 

Jeg erklærer jihad mot dårlig klesstil! :win

 

 

+ en til:

 

Og en ting til: Skal du adde meg på Facebook, så må pappan din tjene over 1,5 mill kr. Er så lei av å rejecte wannabes og nobodys...

Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, han her er faen rå!

 

Sitat:

Sjekk utsikten a! På toppen av Norefjell kan man se 1/8 av hele Norge - den bedre åttedelen vel å merke. Grunnen til at pappa valgte å kjøpe hytte på Norefjell, er fordi det er her overklassen henger. Det tar bare 1,5 timer fra Bærum til Norefjell, og på den måten er det bare de som har viktige jobber som kjøper hytter her. Har du tid til å bruke mer enn halvannen time på å komme deg på fjellet, sitter du ikke i tidsklemma, og du har ingen viktig jobb sier pappa.""

 

 

//M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, han her er faen rå!

 

Sitat:

Sjekk utsikten a! På toppen av Norefjell kan man se 1/8 av hele Norge - den bedre åttedelen vel å merke. Grunnen til at pappa valgte å kjøpe hytte på Norefjell, er fordi det er her overklassen henger. Det tar bare 1,5 timer fra Bærum til Norefjell, og på den måten er det bare de som har viktige jobber som kjøper hytter her. Har du tid til å bruke mer enn halvannen time på å komme deg på fjellet, sitter du ikke i tidsklemma, og du har ingen viktig jobb sier pappa.""

 

 

//M

 

javel? ser ikke hvor morsomt det er jeg, jeg blir bare flau over å bo i samme landet som noen sånne, uff, tapere.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, han her er faen rå!

 

Sitat:

Sjekk utsikten a! På toppen av Norefjell kan man se 1/8 av hele Norge - den bedre åttedelen vel å merke. Grunnen til at pappa valgte å kjøpe hytte på Norefjell, er fordi det er her overklassen henger. Det tar bare 1,5 timer fra Bærum til Norefjell, og på den måten er det bare de som har viktige jobber som kjøper hytter her. Har du tid til å bruke mer enn halvannen time på å komme deg på fjellet, sitter du ikke i tidsklemma, og du har ingen viktig jobb sier pappa.""

 

 

//M

Pappa vet alltid best, i allefall min! ;) Det er sikkert derfor han må suge faren sin hver gang han skal få penger til tøy og guttehorer (fra overklassen vel og merke). :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte dette til ham på email xD "Din forpulte pappa gutt du suger ræva og har ingen venner. Vennene dine er kun venner med deg fordi du har penger. Ferdinand er et jævli stygt navn forresten. Gå og DØ !" Jaja vet at det er person angrep men han er SÅ jævli stygg. På tide med Kommunisme i dette landet så blir disse menneskene utslettet xD !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår