Turbobenni Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg skulle prøve å starte bilen etter 3 mnd med skruing. Batteriet gikk tom for strøm i november en gang, og da mener jeg helt tom! Det stod i ca. 2 mnd uten å bli lada. Men nå får jeg ikke start på bilen, det er ikke tegn til liv i tenninga en gang. kan det være at batteriet ikke går ann å lade når det har stått tomt så lenge ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 ja, det kan det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Om blybatterier tappes helt ut så kan det hende at de etterpå ikke tar imot lading. I noen tilfeller klarer man å få batteriet opp igjen med pulsladere, men du kan like godt kjøpt et nytt først som sist ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 ja, jeg trur jeg går for nytt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg