Gå til innhold

Det var den Cali'n

Ranger emnet


CaliBreez

Anbefalte innlegg

Originally posted by prophets

 

Kan du ikke bare ta bilder av bilen selv, og legge de inn da?

Siden det er en del som tviler på dette, så kan det jo vært kjekt med noen bevis :)

 

Tror ikke det er noen som tviler på at dette har skjedd.. men er vel mange som tviler på at slikt kan skje helt uten videre.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy fa`n jeg hater slike jævler ass... Jeg fikk nybilen min for 3 mnd siden og det første som skjedde etter noen dager var at når jeg sto parkert utenfor lagunen i Bergen, at noen Kuttet opp ene bakdekket mitt med kniv og tråkket skjev endestussen på eksosen...

Hvorfor noen gjorde dette er meg en gåte. Har ikke provosert noen på den tiden i hvertfall.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CaliBreez

Sunnmørsposten har skrevet denne artikkelen i dag:

 

"Angrepet av bygdefolk: ålesunderene var så vettskremte at de måtte ha følge av lensmannspatruljen over fjorden etter en tildragelse mellom lokale aktører i sykkylven og folk fra ålesund natt til søndag. Konflikten mellom partene skal ha startet i aure sentrum og fortsatt utover mot ferjekaia på Ørsneset,der både bil og personer ble angrepet av bygdefolket. Ålesunderne klarte å søke tilflukt og fikk varslet politiet. Bilen ble påført betydlige skader. Bakgrunnen for tumultene var i går kveld ukjent for politiet."

 

er det bare jeg som har veldig problemer med å finne denne artikkelen på http://www.smp.no ? Post link til artikkelen da CaliBreez

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

 

 

Det er jo ikke alltid at avisene legger ut hver eneste lille notis i nettutgavene sine.

 

Har nå sett mindre notiser enn det der blitt lagt ut, og ettersom det kunne endt mer alvorlig enn det gjorde så er det jo trossalt en viktig sak.

Men who knows...om den er på nettet så bør han jo komme med link som alle andre gjør :D

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal scanne inn avis'a hvis dere vil det..

 

digitalkameraet mitt har ikke kommet i posten enda

Kollinummer: 370702050011095***

 

Produkttype: SERVICEPAKKE

Vekt: 0,56 kg

Volum: 5,28 dm3

 

 

Dato: Klokkeslett: Hendelse: Poststed:

22.12.03 15.23 INNLEVERINGSREGISTRERT 3169 STOKKE

22.12.03 20.53 SORTERT 0024 OSLO

 

er vel her i morra... så får ikke henta det ut før det..

 

fikk ikke bilder fra politiet i dag fordi de hadde ikke fått rapporten fra politiet på stranda\sykkylven

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke bor på Svarstad :P

 

 

Dato: Klokkeslett: Hendelse: Poststed:

10.12.03 11.09 ANKOMMET POSTKONTOR 3275 SVARSTAD SPAR SVARSTAD

17.12.03 16.31 INNLEVERT POSTKONTOR 3275 SVARSTAD

18.12.03 13.29 INNLEVERINGSREGISTRERT 3169 STOKKE

19.12.03 12.35 SORTERT 0024 OSLO

20.12.03 07.45 ANKOMSTREGISTRERT 5020 BERGEN

22.12.03 07.02 ANKOMMET POSTKONTOR 5902 ISDALSTØ KNARVIK

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Hvis du ikke bor på Svarstad :P

 

 

Dato: Klokkeslett: Hendelse: Poststed:

10.12.03 11.09 ANKOMMET POSTKONTOR 3275 SVARSTAD SPAR SVARSTAD

17.12.03 16.31 INNLEVERT POSTKONTOR 3275 SVARSTAD

18.12.03 13.29 INNLEVERINGSREGISTRERT 3169 STOKKE

19.12.03 12.35 SORTERT 0024 OSLO

20.12.03 07.45 ANKOMSTREGISTRERT 5020 BERGEN

22.12.03 07.02 ANKOMMET POSTKONTOR 5902 ISDALSTØ KNARVIK

 

Ankommet postkontor Knarvik? Stikker og henter det i morgen jeg da! ;) ;)

 

Bare tuller! Håper de får sin velfortjente straff ihvertfall!

BMWCCN avd. Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CaliBreez

Skal scanne inn avis'a hvis dere vil det..

 

digitalkameraet mitt har ikke kommet i posten enda

Kollinummer: 370702050011095***

 

Produkttype: SERVICEPAKKE

Vekt: 0,56 kg

Volum: 5,28 dm3

 

 

Dato: Klokkeslett: Hendelse: Poststed:

22.12.03 15.23 INNLEVERINGSREGISTRERT 3169 STOKKE

22.12.03 20.53 SORTERT 0024 OSLO

 

er vel her i morra... så får ikke henta det ut før det..

 

fikk ikke bilder fra politiet i dag fordi de hadde ikke fått rapporten fra politiet på stranda\sykkylven

 

Ja takk :)

 

Er ikke det at jeg ikke tror på deg, men er liksom litt kjekt med besviser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere bør vite litt bedre hva som skjedde før dere setter i gang med all fantaseringen deres. Jeg kjenner samtlige som var involvert i det som skjedde der. Jeg vet også at ingen av dem er typene til og lage kvalm og briske seg så noen skulle ha noen som helst grunn til og gjøre noe mot noen av dem.

 

De kan kun ha hatt en grunn for og gjøre noe sånt, det er at de er misunnelig på at CaliBreez har en feit bil som ingen av dem kommer til og få råd til på mange år enda!

 

Og forresten dere trenger ikke komme med masse piss om at Calibra er ikke en feit bil osv nå!:mad: :mad:

 

Jeg regner med at politiet er like udugelige som de bruker og være og ikke klarer å få tatt noen for noen ting! Så da er det på tide å samle samtlige personer over 1.20 fra hele Ålesund\Sula pakke ned balltreene, ta ferga over og grisebanke hver en jævel som rørte bilen hannes!!!:mad: :mad:

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Tror dere bør vite litt bedre hva som skjedde før dere setter i gang med all fantaseringen deres. Jeg kjenner samtlige som var involvert i det som skjedde der. Jeg vet også at ingen av dem er typene til og lage kvalm og briske seg så noen skulle ha noen som helst grunn til og gjøre noe mot noen av dem.

 

De kan kun ha hatt en grunn for og gjøre noe sånt, det er at de er misunnelig på at CaliBreez har en feit bil som ingen av dem kommer til og få råd til på mange år enda!

 

Og forresten dere trenger ikke komme med masse piss om at Calibra er ikke en feit bil osv nå!:mad: :mad:

 

Jeg regner med at politiet er like udugelige som de bruker og være og ikke klarer å få tatt noen for noen ting! Så da er det på tide å samle samtlige personer over 1.20 fra hele Ålesund\Sula pakke ned balltreene, ta ferga over og grisebanke hver en jævel som rørte bilen hannes!!!:mad: :mad:

 

 

du kjenner samtlige som var involvert? altså gjerningsmennene også? er dere virkelig så korttenkte at dere trur at dette skyldes en calibra? det ligger alltid noe bak. vil man unngå bråk så klarer man som regel det. eneste vi har fått servert her er en historie som er så til de grader usansynelig at jeg velger og tro at den ikke er helt objektivt fortalt.

 

dere mener at den beste løsningen på denne situasjonen er hevn? at dere likksom skal "støtte" offeret ved å banke opp noen bygdefolk. for det første er det idiotisk å engang prate om. for ikke å nevne at flesteparten her som sier dem stiller opp (patetisk) bare har det i kjeften uansett. eneste riktige her er å anmelde og la politiet gjøre jobben. virker som en gjeng med idioter hele gjengen her...

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

 

du kjenner samtlige som var involvert? altså gjerningsmennene også? er dere virkelig så korttenkte at dere trur at dette skyldes en calibra? det ligger alltid noe bak. vil man unngå bråk så klarer man som regel det. eneste vi har fått servert her er en historie som er så til de grader usansynelig at jeg velger og tro at den ikke er helt objektivt fortalt.

 

dere mener at den beste løsningen på denne situasjonen er hevn? at dere likksom skal "støtte" offeret ved å banke opp noen bygdefolk. for det første er det idiotisk å engang prate om. for ikke å nevne at flesteparten her som sier dem stiller opp (patetisk) bare har det i kjeften uansett. eneste riktige her er å anmelde og la politiet gjøre jobben. virker som en gjeng med idioter hele gjengen her...

 

Det er vel nesten helt sikkert at politiet ikke får gjort noe med saken så den blir henlagt uten at noen av gjerningsmennene blir straffet.

Mener du da at de som gjor det bør gå fri uten å få svi på noen måte for det de gjor???

Og om vi har det i kjeften får du tro hva du vil.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår