Gå til innhold

Spørsmål ang Audi 80 GTE

Ranger emnet


HermannG

Anbefalte innlegg

Hei! Lurte på om noen viste om det var mulig å få tak i "styling" til en audi 80 GTE? tenker vel på framfanger og bakfanger, kanskje noe sideskjørt(om det er det det heter?)

 

Er enten en 1985 eller 86 modell. Kan ikke så mye om dette, men arvet nettopp bilen, og har lyst å gjøre den i stand ettersom jeg syns dette er en sinnsykt tøff bil!

 

Så om noen vet om noe så hadde det vært flott!

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett å oppdrive styling til type 81/85. Til type 89 og 91 finnes det stort utvalg. Vet at BBS og Kamei lagde styling til type 81/85, men hvor lett det er å få tak i er en annen sak.

 

Type 81 er flotte biler. Slenger med bilde av "Sølvpilen" som bekrefter dette :)

 

DSCF0030.JPG

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mitt råd i saken er at du kjøper felger og senkesett først, så ser du hvor mye det hjelper. Min mening er at for mye plast på en slik bil ser rart ut,rett og slett. Og mange stylingdeler er altfor runde i formene til en så gammel og firkantet bil.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger-fangeren du linka til der passer. Iallfall foran. Sideskjørtro vil jeg også tro passer. Bakfanger blir det værre med tror jeg.

Men i mine øyne, så prøver du heller å spore opp Audi 90 fangere foran og bak, samt sideskjørt. Hovedlykter fra Audi 90 eller coupe GT eller coupe qauttro er også en bra oppgradering! 16-17 tom er finfint på de bilene, med riktig senk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Her kommer det noen bilder av bilen! Lurer på om jeg skal orke å få den i stand, eller bare selge den? er bare venstre framskjerm og innerskjerm som må byttes sa de på møller( hadde den på sjekk der rett etter den ble påkjørt)

 

Lurer også hva forskjellen på denne 80 GTE og en vanlig 80 er?

 

Og hva de målerne under kassetspilleren er for?

 

DSC_0001.jpg

 

DSC_0006.jpg

 

DSC_0007.jpg

 

DSC_0011.jpg

 

DSC_0013.jpg

 

DSC_0015.jpg

 

DSC_0016.jpg

 

DSC_0017.jpg

 

DSC_0020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår