@Peders@ Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 hallo, har 1 stk synabel 15" som jeg tengte meg og bruke inne på rommet, har forsterker og kasse og ledning sett klart. åssen skal jeg kobble dette opp så jeg får brukt det på pc min? må jeg kobble det opp som man gjør vanerlig i bil? så jeg må bruke bil batteri eller anlegg batteri, og bare bruke en bil lader som står på hele tia, eller kansje jeg kan bruke en omformer hvis den lager nokk strømm? kom meg forslag med hva som er den beste/letteste løsningen :D takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagerik Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Venn av meg kjørte: enkelt batteri, kobla opp mot subben, og batterilader hver gang voltmeteret sank under 10 eller hva det var.. :P Mye makk om du skal bruke det mye, men er jo en mulighet? :P Men jeg personlig ville heller beholdt 15" i bilen :drive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 eller koble den opp mot en forsterker som er beregnet for å bruke inne. mye enklere. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 takker for svarene... lade det opp blir for mye mikk makk, og det er vel ikke helt sundt og ha et bilbatteri ståanes der man sover, men hva med og bruke en omformer? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Omformer kan vel funke, om den greier å gi nogenlunde stabil strøm? Men hvilken ohm er spolene dine på? Om du har to spoler på 4 ohm, kan du kople suben i 8 ohm. Da kan den drives med en normal inneforsterker. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 abselutt, men da må jeg jo bruke 6000kr på det også^^ koster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 jeghar 2 spoler ja, kan kobble til 8 ohm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 i demoveggen på jobb så bruker vi bilbatteri og en lader som står på konstant :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 i demoveggen på jobb så bruker vi bilbatteri og en lader som står på konstant :) Det er ikke helt fornuftig og bruke da men.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 gi meg en god grunn til det a :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Med tanke på gasser fra batteriet og hva skjer hvis noen er uheldig og kortslutter batteriet? Da blir det lite morro etterpå.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dreamcatcher Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg bruker Strømforsyning til pc til å dra anlegget;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg bruker Strømforsyning til pc til å dra anlegget;) Da er det ikke store anlegget. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Da er det ikke store anlegget. Får jo PSU som lett drar et bilstereo anlegg, men da blir det dyrt om du skal ha slikt utstyr. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg