Gå til innhold

Er dette mulig?

Ranger emnet


Sol-Angelica

Anbefalte innlegg

Lånte bort bilen min i går og fikk tlf om at vedkommende som hadde lånt bilen hadde kommet bort i en kantsten da han skulle krysse veien og kjøre opp en bakke. Kansteinen var på førerens høyre side, bilen draff steinen med fremre høyredekk og fikk kast slik at den sklei sidelengs tilbake. Her er det ikke snakk om noen stor fart(hvertfall ikke i følge han som kjørte bilen min)... Begge dekka på venstre side ble punktert og felgen fram på høyre side ble ødelagt (men dekket fint). Det jeg lurer på er.... er dette mulig?? Kan man virkelig klare å ødelegge to dekk slik? Kan nevne at det er asfalt og litt grus etter strøing på veien ellers fint føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har lånt bilen din har grisekjørt med den. Så enkelt er det. Forlang at han skal erstatte skadene.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg ikke tror at han kjørte pent.

 

Det tror ikke jeg heller.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg ikke tror at han kjørte pent.

 

Kom jo tydelig fram i tråden at du ikke trodde på ham, så jeg gjentar meg selv: la ham erstatte og ikke få låne igjen. Eneste måten å finne ut dette på er jo å få ham eller vitne til å si hva som faktisk skjedde

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår