stepside Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei Har en -97 cabb, en USA import med 2L motor, gått 95000km. Har nettop skiftet reg-reim, plugger, reimer til AC/dynamo, luftfilter m.m. Det er en sommerbil så jeg bare fyrte den opp og såg at alt fungerte som det skulle etter servisen. Noen uker senere kjører sønnen den ut av garasjen å lar den gå på tomgang en 5 minutters tid (uvist hvorfor). Bilen står ute noen dager (-5/6 grader ikke verre)Når jeg starter den lyser engine lampen. Jeg antar at det bare er noe enkelt feil men hvordan får man sjekket hva feilet er? Må jeg inn på verksted. Er det en måte å resete på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Dra til VAG verksted å få de til å lese av feilkodene. Her jeg jobber tar vi hvertfall ikke betalt bare for å stikke ut 2min med en VAS for å sjekke.. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg