Gå til innhold

Kom me DIN vits.

Ranger emnet


Devil

Anbefalte innlegg

Her er mitt innspill nå..

 

Hvordan man får politiet til å komme når man trenger dem...

 

Bjørn fra Hosle i Bærum var på vei for å legge seg da hans kone sa han

hadde glemt å slå av lyset i garasjen.

Garasjen lå i tilknytning til huset og Bjørn åpnet bakdøren for å gå

og slukke, men oppdaget plutselig at det var folk der inne som holdt

på å forsyne seg av noen av hans ting.

 

Han ringte politiet, som spurte om noen hadde kommet seg inn i huset.

 

Han sa nei. Politiet svarte at det alle politibilene var opptatt og

rådet ham derfor til å låse alle dører, så skulle de sende en bil når

det ble noen ledig.

 

OK , sa Bjørn, la på røret og telte til tretti. Da ringte han politiet

igjen. "hei, jeg ringte nettopp om at det var noen som stjeler fra min

garasje. Nå behøver dere ikke komme, for jeg har skutt dem"

 

Så la han på.

 

I løpet av få minutter var 6 politibiler, et helikopter, en brannbil

og to ambulanser på plass. De tok tyvene på fersk gjerning.

 

En av politimennene gikk bort til Bjørn og sa, "jeg synes du sa at du

hadde skutt dem…?"

 

Bjørn svarte: "- og jeg synes du sa at dere ikke hadde noen ledige biler…"

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, den der er genial:D

Får komme med en jeg å!:

 

2 menn var på telt tur i skogen og hadde satt opp camping bord.

Dem delte en kasse øl og ble ganske fulle etterhvert. Han ene gikk for og Pisse og når han kom tilbake hadde han glemt og lukke igjen buksesmekken, så hele utstyret hang utenfor.

Han satt seg ned i stolen og utstyret hans hang over campingbordet, så reiste han andre seg opp og Skreik: WÆÆ EN HUGGORM'' og tok en ølflaske og klinte til det han trudde var huggorm, også skriker han andre: ÆV FOR FAEN, SLÅ DEN IGJEN DEN BEIT MEG I PIKKEN!

Tim Bjerkelund

 

Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt)

Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann var ute og kjørte med bobla si da han gikk tom for bensin. En mann i en Jaguar som kom forbi tilbød seg å taue ham til nærmeste bensinstasjon.

Etter noen km ble de forbikjørt av en fyr i en Porsche. Jaguarmannen ble overmannet av konkurranselyst og glemte at han tauet bobla. Han ga på det han hadde og tok snart igjen Porschen. Porschen svarte, og snart var farten oppe i godt over 120 km/t.

Da de nærmet seg bensinstasjonen begynte han i bobla å tute og blunke med lysene for å få Jaguaren til å stanse, men han hadde bare øye for Porschen foran seg, og de raste forbi bensinstasjonen. Bensinstasjonsbetjenten, som så hva som skjedde, ringte til sin kollega lenger oppe i veien:

- Se ut av vinduet, så får du se litt av et syn:

en Porsche og en Jaguar som kappkjører i 120 km/t, og bak ligger ei boble og tuter og blinker med lysene og vil forbi!

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bilist blir stoppet av politiet.

Betjenten sier:

- Gratulerer du er bilist nr 100 som har

husket bilbelte og har derfor vunnet

10.000 kr, hva vil du bruke pengene

til?

- Tja.. Et førerkort tror jeg.

Passasjeren ved siden av skynder seg å

sier:

- Ikke hør på ham, han er pissa full.

Så hører man fra baksete:

- Jeg visste det ville gå galt med en stjålet bil.

i samme øyeblikk hører man en utenlandsk

stemme fra bagasjerommet:

-Har vi passert grensen?

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bilist blir stoppet av politiet.

Betjenten sier:

- Gratulerer du er bilist nr 100 som har

husket bilbelte og har derfor vunnet

10.000 kr, hva vil du bruke pengene

til?

- Tja.. Et førerkort tror jeg.

Passasjeren ved siden av skynder seg å

sier:

- Ikke hør på ham, han er pissa full.

Så hører man fra baksete:

- Jeg visste det ville gå galt med en stjålet bil.

i samme øyeblikk hører man en utenlandsk

stemme fra bagasjerommet:

-Har vi passert grensen?

 

 

 

hahaha! drit bra:P

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et vennepar som var på ferie sammen.

Over middagen ble de enige om å utføre et partnerbytte. Mennene avtalte innbyrdes at de ved frokosten neste morgen skulle dyppe kniven i smøret tilsvarende hvor mange ganger de fikk hatt seg med hverandres koner.

Den ene manen godtet seg, da han visste at konen nettopp hadde fått mensen-perioden sin.

Ved frokost neste dag smilte han godt og dyppet kniven i smøret tre ganger, men ble fryktelig lang i masken da den andre mannen dyppet kniven to ganger i syltetøyet og tre ganger i nugattien.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne i butikken toppen 5 minutter...og da jeg kom ut sto han der og skrev ut bot.

-Kom igjen,sa jeg,vær litt grei.

Da han fortsatte å skrive hevet jeg stemmen min og kalte han regelrytter. Da kikket han på dekkene og begynte på en ny bot.

Jeg kalte han et bedritent egghue.Han smilte svakt,tittet på viskergummien,og begynte på en tredje bot.

Slik holdt vi på i en ti minutters tid,til jeg ikke gadd å bry meg mere.

Jeg hadde jo min egen bil,trygt parkert rett rundt hjørnet....

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonden oppdager at hønene hans legger for lite egg. Så en dag drar han av gårde og kjøper en hane som er mere parringsvillig, for kanskje å få hønene tilbake i egghumør. Han kaller hanen Bjarne.

 

Den første dagen på gården tar Bjarne hver eneste høne i hønsehuset, og på kveldsparten overrasker bonden Bjarne mens han prøver seg på hesten. Bonden sier til Bjarne, "Du må slappe av litt, hvis ikke kan du parre deg i hjel!"

 

Dagen etter tar Bjarne alle hønene igjen, og på kveldsparten overrasker bonden Bjarne mens han prøver å bestige ei ku. Bonden sier til Bjarne, "Nå må du ta det rolig, hvis ikke parrer du deg i hjel!"

 

Dagen etter kjører Bjarne på og tar alle hønene, og lykkes samtidig i å feie over resten av buskapen! Alle dyrene er fullstendig utslitt av Bjarne! Midt i haugen av dyr ligger Bjarne, med bena rett i været og han ser mere død ut enn levende. Over tunet sirkler en flokk med sultne gribber. Bonden går bort til Bjarne og sier: "Der ser du, jeg sa du måtte slappe av, så du ikke skulle knulle deg selv til døde". Bjarne åpner ett øye, ser på bonden, og sier: "Hysj... gribbene lander snart."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Bonden oppdager at hønene hans legger for lite egg. Så en dag drar han av gårde og kjøper en hane som er mere parringsvillig, for kanskje å få hønene tilbake i egghumør. Han kaller hanen Bjarne.

 

Den første dagen på gården tar Bjarne hver eneste høne i hønsehuset, og på kveldsparten overrasker bonden Bjarne mens han prøver seg på hesten. Bonden sier til Bjarne, "Du må slappe av litt, hvis ikke kan du parre deg i hjel!"

 

Dagen etter tar Bjarne alle hønene igjen, og på kveldsparten overrasker bonden Bjarne mens han prøver å bestige ei ku. Bonden sier til Bjarne, "Nå må du ta det rolig, hvis ikke parrer du deg i hjel!"

 

Dagen etter kjører Bjarne på og tar alle hønene, og lykkes samtidig i å feie over resten av buskapen! Alle dyrene er fullstendig utslitt av Bjarne! Midt i haugen av dyr ligger Bjarne, med bena rett i været og han ser mere død ut enn levende. Over tunet sirkler en flokk med sultne gribber. Bonden går bort til Bjarne og sier: "Der ser du, jeg sa du måtte slappe av, så du ikke skulle knulle deg selv til døde". Bjarne åpner ett øye, ser på bonden, og sier: "Hysj... gribbene lander snart."

 

Haha :P

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår