Toyota R Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg tenkte å ta service på bilen snart og sitter på mekonomen sine sider og titter litt på deler.. Ser de har glødeplugg for kjølevann, skal visst være 3 i pakken og du får de med og uten gjenger. Min bruker votter og vinter på å bli varm, mister all varme på tomgang i kulda og jeg lurer på om dette er noe jeg kan ha som er defekt? Så i Haynesboka uten å bli klokere.. Bilen er en 99 tdi. Øystein Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Golf er treige på å bli varme! Sikkert spesielt TDI? Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Var ute å rotet litt i mørket og fant de faktisk selv;-) Sitter 3 glødeplugglignende plugger på en slange på høyre side av motoren sett forfra.. Spørs om disse har tatt kvelden etter så mange mil og år! Får prøve å bytte, så blir det kanskje mer varme i kjerra:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 jøss, dette har jeg aldri hørt om... men smart! Gi tilbakemelding når du har bytta de, spennende å se. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg