Gå til innhold

Teigland's Omega B stvTouchup. Stivere fjører uten senk'?

Ranger emnet


Teigland

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt sen men noen bilder av siste skruinga på bilen.

 

DSC07078.jpg

Bil uten bærearm.

 

DSC07079.jpg

Bærearm uten bil.

 

DSC07080.jpg

Bil med bærearm OG hjulager og alt sammen samlet:D monteringa var plankekjøring når navet og drivaskelsfestet ble presset sammen i hydraulisk presse (derfor ut med bærearm)

 

Dæven.. detta vakke så ille til å være mobil bilder:O

 

Nå har bilen vert i foreldres tjeneste ett par dager da jeg har bytta dempere på deres Opel Sintra på skolen (3 år på overtid eller noe:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk vasket bilen på fredag.. ble hvertfall renere om ikke annet:

DSC07093.jpg

 

Etter en tur til tønsberg i går ble det klinkende klart at noe var feil. Mer bestemt at hjulene var ute av ballanse. så intill dette er fikset tenkte jeg å bruke sommerhjula. er jo bar vei her om dagen. Endte opp med sommer forran og vinter bak da jeg stakk meg på ene bakdekket da jeg trillet det ut. viste seg at hjulet var såpass slitt på innsiden at armering stakk ut. på andre dekket var det bare slitt, men ikke slitt igjennom.

Resultatet ble slik:

DSC07096.jpg

 

Ble i det minste bedre å kjøre uten at bilen prøvde å gi massasje når man kom opp i 100.

Så da var det nye sommerdekk lagt til på må ha snart listen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gjorde ikke noe som helst med den jeg egentlig, satte på og tok av Brock felga enest. Det var alt.

Så sikkert greit ta en service.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår