Gå til innhold

BMW E30 316/318tic Prosjekt

Ranger emnet


Mad0z

Anbefalte innlegg

Hei, Holder på med en bmw 316 såm jeg skal ordne opp til dama å jeg får lappen. er en 316 forgasser motor som står i den nå.

den blir byttet ut når jeg får lappen selv. og 318i motoren blir sotte i da:) dama klarer seg med 316 motoren.. men nokk om det, vill dere komentere bilder eller lurer på noe så er det bare å skriv på forumet mitt :)

Legger nå ut noen bilder :)

 

P1180488.jpg

 

P1180487.jpg

 

P1180491.jpg

 

P1210531.jpg

 

P1210532.jpg

 

P1230679.jpg

 

P1230678.jpg

 

P1230672.jpg

 

P1230722.jpg

 

P1230723.jpg

 

Mads :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

planen er vel egentlig å pusse litt sparkel å kanskje få bilen hel lakert. skal bytte dempere å sette på senkefjære i neste mnd :) skaffe nye lykter forran å bak. sette inn et annlegg, og få begynt å bygge den motoren så ble tatt ut av den andre bilden :) kommer ikke på om det er noe spesielt mere i farta :)

 

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 316 jeg har i nå er jo en forgasser motor. blir fort mye dyrere å turbokonvertere den enn å konvertere 318i motoren :)

så er vell derfor jeg skal bruke 318i motoren :) å det er jo ikke så mange så legger penger i 318i motoren så koffer kan ikke æ gjøre det da :) :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, jeg vuderer å gå åver til en M20B20 er det ikke det di heter ?:P har mest sansynlig fått meg 2 sånne motorer med ett lednings nett å det jeg trenger for å få den til å gå :)

Så jeg vuderer å heller turbo konvertere en slik motor. istede for 318i motoren. Hva tror dere ? kom med tips å slikt..

 

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår