Gjest Iselin1209 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 (endret) Hei, jeg har en rå Polo 6n, eller den skal bli i allefall :op: Kan jo legge ut noen bilder her :) http://img3.nettby.no/users/i/s/e/iselin1209/files/dodge_viper_green_by_Green_d.png Det her er farga jeg har lyst til å ha på bilen :)Noen som vet hva den heter?! Cd/Dvd spillern min :) Setetrekket jeg har i bilen, de passer faktisk fint :D Vil ha sånne lykter :) Har sånne dørhengsler så jeg får sånne dører ;) LSD VIL HAAA :D Foran :) Basskassa mi. Det røde der skal spraylakkes i svart, for rødt er stygt å ha i bilen. Det ene bassrøret der er litt ødelagt og, men skal ha hattehylla over, når jeg tar vekk plata bassen står på. Den spiller noe jævelig! :P I allefall i den lille bilen min. Evolution Megavox (: Låner forsterkeren til kjæresten min og, monoblokk eller hva faen ;) Shit :P Endret Juli 28, 2009 av Iselin1209 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Iselin1209 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Er det noen som vet hva den grønne farga der heter? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Fargen kan nok ikke jeg hjelpe deg med, men blir nok bra dette her:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Iselin1209 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hehe.. Skal gå ut å ta bildet av anlegget og.. Er ikke noe fint bak der nå, men ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ligner på fargen en her i byen hadde på sin ener-Golf. Kan jo søke på giftgrønn, og se om du finner noen fargekoder! Så for øvrig rått ut med den ekstra breddingen! Du skal senke også ja? :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Iselin1209 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hehe, ja må jo senke, men spørs hvor mye det blir.. Bor jo i Notodden, og det er ikke akkurat helt 100% fine veier i byen for å si det sånn :P Huff, men ja.. Skal prøve å søke opp fargen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 det siste bilde var litt kult.. bra og bo lenger nord :P er nesten ikke snø der :P hehe. du må da koste fram bilen din da :) for polo'n kan bli helt borte jo :O hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Iselin1209 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Haha.. ;) Jaa, jeg tok vekk litt ista, men orka ikke mer.. Slutta å snø nå, så får ta det en annen dag. Høhø, men jaa.. Noen tips om hva som kan gjøres med bilen eller? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 lakk bilen sånn at den SYNES i trafikken. og ikke sånn anonym farge :P hehe. kjøp effekt anlegg, senk bilen (dumt på vinteren hvis du møter HARDE brytekanter) :P kjøp soting til rutene dine :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Iselin1209 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hehe.. Synes ikke den grønne a? ;) Har vel så og si tenkt å ha den farga samme hva folk sier :P Har sot, men gidder ikke ta på tror jeg, for det er så plagsomt for de som skal sitte bak :P Så må jeg vel kjøpe meg justerbart senkesett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 signal gul synes xD haha :P drit i de som sitter baki da vettu :P de får late som det er natta :P hehe. hvis du ikke er så lang i beina da :P hehe xD har du noen andre planer for polo'n din a? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Iselin1209 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Haha :P Så slem ^^ Hmm.. Har ikke noen spesielle planer.. Bare senke, nye felger og dekk, breie seff :P Hmm, den grønnfarga, angeleyes og de lyktene oppafor, LSD dører (jeg har det) hmm.. Tjah.. Så og si ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ats22 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 kopis skal undesøke fagre koden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Mener jeg har sett en med identisk styling i maxpower eller hva det heter for et år tilbake i tid? Den var iallefall lakket rosa! Finner du bladet , så får jo du et viss inntrykk på hvordan det blir. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Vipergrønn fra nyeste Scirocco, du får koden hos nærmeste VW-forhandler Hva slags felger skal du ha? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg