Jonaldo Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Jeg vurderer salg av Mercedesen (190E) min. 1985 model Automat SEK-panser Ny lakk for noen år siden Nyere interiør m/4 nakkestøtter og midtarmlene Mye "teak" Senket Sotede ruter Soltak Alu Frontspoiler med grøftelys Hekkspoiler (bagasjelokk) EU-ok til August 2004 Billig forsikring Def. vifte Selges/bud/bytte Ny pris: 20,000,- Ring elle PM hvis interesse..... 40482959 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hallo? Ingen som er interessert? Kan jo gå ned noen tusenlapper v/hurtig avgjørelse..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Mye har den gått da? Og hva koster den å forsikre? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by S-2000 Mye har den gått da? Og hva koster den å forsikre? Forsikring er jo individuelt, men betaler mindrepå denne enn feks. BMW 520 E34, Volvo 242, Golf1 cab, Sierra..... Km.telleren står på ca.350,000km men motor, drivverk, interiør skal være byttet. Nylakkert for noen år siden..... Jeg kjøpte den for noen uker siden, men må desverre selge den igjen. Skal ha billigere bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Mercedes 190e ble vel kåret til det andre beste bruktbilkjøpet i sin prisklasse for en stund siden, husker ikke hvilken test det var. Jeg har kjørt min i 4 år nå, veldig imponert over bilen min hvertfall. har nesten ikke kosta meg en krone, deler er billige, mange tror Merce deler er dyrt. Lavt støynivå i kupeen, 2.0 4 trinns manuell bruker vel 0.85 på mila. komfortabel bil med lavt støynivå i kupeen, min er litt lavt gira da. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Sorry off topic, men den harry sangen din var helt konge :D Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hersker Hans: Takk for god reklame. Er imponert over bilen selv jeg. Mercedes er komfortable og driftsikre biler i forhold til andre i samme prisklasse. Kan jo velge mellom sport og økonomi på kassa mi. Da blir den jo litt andreledes drevet.... Zerox: Gikk i klassen til vokalist/gitaristen i Plumbo. Han er et naturtalent som kan nå langt hvis han vil.... Harryland og Bayer er jo de to feteste sangene, men hele cd'en dems er bra! Dra på konsert med dem hvis du kan. Overgår det meste live :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Bilen går billigere i julestrida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 er nå nyttårssalget begynner :) Høgeste bud er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metal-Fuel Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hei Hei Er bilen solgt enda ell??? Mange intereserte??? Jeg er interesert jeg?? Send mail!!!! Mvh Metal-Fuel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Bilen er ikke solgt.... Er veldig fornøyd med den, og byttet nettopp klosser foran. Komfortabel bil som ser bra ut! Har annen bil som venter på meg, så løp og kjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Ingen som er interessert? Metal-Fuel hadde det tydligvis bare i kjeften, så den er fortsatt til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jeg kan jo komme og hente den for 12000 i dag :rolleyes: Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by ivers Jeg kan jo komme og hente den for 12000 i dag :rolleyes: He,he... Dream on! 12,000,- + slæddebilden din da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Jonaldo He,he... Dream on! Hvor høyt må man da ? :mad: Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg