Gå til innhold

Mercedes 190 selges/byttes

Ranger emnet


Jonaldo

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer salg av Mercedesen (190E) min.

 

1985 model

Automat

SEK-panser

Ny lakk for noen år siden

Nyere interiør m/4 nakkestøtter og midtarmlene

Mye "teak"

Senket

Sotede ruter

Soltak

Alu

Frontspoiler med grøftelys

Hekkspoiler (bagasjelokk)

EU-ok til August 2004

Billig forsikring

Def. vifte

 

Selges/bud/bytte

 

Ny pris: 20,000,-

 

354633-bilde1-mersedes.jpg

 

Ring elle PM hvis interesse.....

40482959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Mye har den gått da?

 

Og hva koster den å forsikre?

 

Forsikring er jo individuelt, men betaler mindrepå denne enn feks. BMW 520 E34, Volvo 242, Golf1 cab, Sierra.....

 

Km.telleren står på ca.350,000km men motor, drivverk, interiør skal være byttet. Nylakkert for noen år siden.....

 

Jeg kjøpte den for noen uker siden, men må desverre selge den igjen. Skal ha billigere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes 190e ble vel kåret til det andre beste bruktbilkjøpet i sin prisklasse for en stund siden, husker ikke hvilken test det var. Jeg har kjørt min i 4 år nå, veldig imponert over bilen min hvertfall. har nesten ikke kosta meg en krone, deler er billige, mange tror Merce deler er dyrt. Lavt støynivå i kupeen, 2.0 4 trinns manuell bruker vel 0.85 på mila. komfortabel bil med lavt støynivå i kupeen, min er litt lavt gira da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hersker Hans: Takk for god reklame. Er imponert over bilen selv jeg. Mercedes er komfortable og driftsikre biler i forhold til andre i samme prisklasse.

Kan jo velge mellom sport og økonomi på kassa mi. Da blir den jo litt andreledes drevet....

 

Zerox: Gikk i klassen til vokalist/gitaristen i Plumbo. Han er et naturtalent som kan nå langt hvis han vil.... Harryland og Bayer er jo de to feteste sangene, men hele cd'en dems er bra!

Dra på konsert med dem hvis du kan. Overgår det meste live :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår