Gå til innhold

Tropo brus tilbake:)

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil ha tilbake SOHO Sjokoladen, som ble nevnt tidligere i denne tråden.

En annen ting jeg savner er et Freia produkt kalt Snack Pack!!

Noen som husker disse peanøttene med crisp og deilig melkesjokolade rundt? Kom i brune poser og hadde en TV-reklame som innebar noe med et marsvin... det er alt jeg husker.

 

"Snack a pack. Snack i en pack, altså Snack Pack."

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er akkurat den med gården på utsida av eska jeg tenker på ja ;) tror den var diplom is ikke helt sikker. sist jeg såg den så var det i frysedisken på prix.

 

Ååååå!! Nå har jeg lyst på IS!!

NAM!:D:op:

Men er griselenge siden jeg så den i noen butikk..

Hvis ikke så er det bare å dra opp til trøndelag å hamstre:op:

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI?! Det går jo ikke å slutte å laga Hapå!! Hva skal man ha på skiva da?!

 

Meen, er det bare jeg som husker feil, eller laga Tine Banan Litago eller Banan Milkshake før? Kunne gjerne tenke meg det tilbake! Eller kanskje den berømmelige Blåbrusen?

 

Kunne ikke vært mer enig med deg i det med banan milkshake og ikke minst den blåe brusen! Var det ikke en Fanta av et slag? Den savner jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt folket likern!! Jeg er oppvokst i sandefjord og har bodd 2 km unna bryggeriet hele livet!!:) Selvfølgelig da litt Grans patriot!:) Eneste negative var at det var noen svette Oslo sosser som sto i avisa vår... trolig dem som starta prosjektet... HAT HAT!!!!

Opel Astra Sport 1,6 1999. Blå metallic... Deilig all the way!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rema 1000 har en enda blåere(er det et ord?) brus, den ser ut som konsentrert frostvæske. Tror den heter festbrus, og drikkes sannsynligvis på eget ansvar.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår