Gå til innhold

Tropo brus tilbake:)

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra idag av har brusen Tropo kommet til Rema 1000 i glassflasker:)

Hva synes folk om den guffne brusen, med den guffne fargen?

For min del, så må jeg innom Rema 1000 nå for å få bestilt den til neste levering, som er på Onsdag!

 

Dere får kose dere med den grønne gørra, jeg sverger til Romas Flux soda:

 

FluxSoda-0_000.jpg

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hapå skal ikke lenger produseres i sin nåværende form...

 

 

Hamar pålegget skulle vel muligens fremdelses produseres på hamar? eller gikk det i dass?

 

En ting jeg er glad for at kom tilbake er Q melke kartonger uten det javla vinduet på, kartongen med vindu kollapser jo i handa på en..

 

 

coca cola på 1,5 liter glass flaske hadde jo vært noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamar pålegget skulle vel muligens fremdelses produseres på hamar? eller gikk det i dass?

 

En ting jeg er glad for at kom tilbake er Q melke kartonger uten det javla vinduet på, kartongen med vindu kollapser jo i handa på en..

 

 

coca cola på 1,5 liter glass flaske hadde jo vært noe..

 

Hørte på radioen (eller var det på en nettavis?) i romjula at de skulle flytte produksjonen utenriks. I tillegg ville den klassiske glassemballasjen forandres, da produsenten ikke lenger lager denne glasstypen. Men i en eller annen form vil nok hapå fortsatt finnes.

 

I gamle dager fantes jo også hapå både med sjokolade og ananassmak i tillegg til den lysebrune karamelliknende greia.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen for en time siden at Kims skal sette i gang produksjonen av French Fries med paprika igjen. Dette var også etter press fra en Facebookgruppe med over 4000 medlemmer... Så det er jo tydelig at det virker, men samtidig begynner jeg å lure på om vi virkelig har det så godt at vi ikke har viktigere saker å engasjere oss i?

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra idag av har brusen Tropo kommet til Rema 1000 i glassflasker:)

Hva synes folk om den guffne brusen, med den guffne fargen?

For min del, så må jeg innom Rema 1000 nå for å få bestilt den til neste levering, som er på Onsdag!

 

tropo brus? aldri hørt om..åssen farge osv er det?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår