Gå til innhold

RCN: Mercedes C230-16

Ranger emnet


evopower

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er bra du likte banen, da ser vi deg her senere også regner jeg med? denne banen er jo den råeste i landet ja, det er ingen tvil. og du kan sikkert si deg enig med meg i at den banen krever mye av sjåføren. det som gjør lyngås så spennende og i år kommer divisjon 1 bilene tilbake på lyngåsbanen under ''Rallycross-Norden Cup'', div.1 biler har ca 190 i det de stuper ned i schancke-svingen!.

 

du så nok en på startplata med svart caps? det er meg, jeg vinka deg frem til 2.sporet under treninga på lørdag hvertfall.

 

og siden jeg sto der og vinka folk frem så fikk jeg jo ikke med meg rullinga heller, hørte bare en masse folk som skreik og greier, så fikk jeg plutselig beskjed om å ta med kost og spade til den sanda dem legger på for å tørke opp olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til OleOpel:

Som skrevet tidligere er rammevanger, dempertårn og hjulvinkler bra. Det er taket inkl. abc stolper, dører og fronten inn til dempertårnene som må byttes ut.. + lakkering. Selvfølgelig lar det seg gjøre, men jeg er rett oppretteren tar mer enn hva det koster for meg å finne et nytt karosseri. Det blir en del mer arbeid å flytte alt over, men sikkert 20 lapper billigere.

 

Motoren turner rundt, men jeg må ta den opp for å få et helt sikkert svar på om alt har klart seg.

Endret av evopower

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til KlovnDaniel:

Jeg kommer definitivt tilbake neste gang det er NC på Lyngås! Skal få revansj for det banen utsatte meg for denne gang..hehe. Kan godt hende jeg drar over for å se på rallycross norden ja, savner jo den tida det gikk EM løp der!

 

Tror jeg såg deg på startplata når du sier det ja, godt jeg fikk satt deg i arbeid da...hehe:P

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

godt å høre at det gikk bra med deg!

Når det gjelder bilen din, dersom buret ikke er skadet, tror jeg alikevel det vil lønne seg å rette opp bilen, istedenfor å bygge ett nytt chassis.

 

Når vi bygde buret i bilen din, så brukte vi såpass mange meter rør nettopp for å stive opp chassiset. Og siden dette er sveiset inn, kan du jo ikke flytte det over.

Forøvrig så er buret bygget etter DTM modellen til Mercedes, bygget av AMG, bare vi måtte forenkle dette litt for å få det tilpasset NBF sitt regelverk...

 

Håper iallefall at du får dette til, ev får deg en ny bil. Prøv å hold oss oppdatert om hva du gjør.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ja bilen står ennå i garasjen. har sett over skadene og hatt en helt enorm respons på bilen etter at jeg la den ut for salg. har sikkert hatt 50-60 telefoner. 1-2 telefoner om dagen.

 

Men jeg har vanskelig for å selge den. Jeg driver å ser etter delebil ennå, noe som er vanskelig å finne ser jeg. skadene ser greie ut å fikse, selv om det blir dyrt.

 

Fant hull på en slange på innsuget, så det er meget sannsynlig at dette har hatt noe å si på den lave effekten.

 

skal holde dere oppdatert utover.

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Personlig liker jeg ikke Merce, men denne bilen hadde jeg begynt å like :-( Om du selger den, vil du da komme tilbake i annen bil? Mener jeg så bilen din litt i Mai, kan det stemme? Slike økonomibygg inspirer, men jeg er bare 13 enda da, hehe.

 

Og litt OT: Vet du om Hydro Texaco i Hgsd har biltralle til låns? Eller andre bensinstasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har aldri likt merce jeg heller, mer bmw og ford på meg. Men kom over denne bilen så da ble det bare slik. Stemmer nok det at du såg den på løpet i Mai. Tror de aller fleste stasjoner i området har utleie av hengere. Ligger på ca 600 per døgn. Men skal du starte med bilcross er det billigst i lengden å kjøpe egen henger!

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Bilen går på hugging om ikke så alt for lenge.

 

Hvis det er noen som trenger deler så si ifra!

Selger:

 

Motor og gir (motor må overhales)

divere dempere, bremser, dekk lamellsperre osv.

Ledningsnett

Personlig utstr, stol og seler og kjøredress, hjelm osv.

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Gått til innkjøp av en c200 esprit i dag, som etter planen skal være donorbil til den jeg rullet med. Er lenge siden sist jeg var inne på tråden her nå, i mellomtiden har jeg kjørt litt bilcross med en bmw som jeg skal kjøre med i år også, mens jeg får merca oppe å går igjen.

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår