jan_erik Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 ja utrolig bra at du bygger den opp igjen fikk lyst og bygge meg en slik jeg også men har en e36 jeg skal bygge opp. Post masse bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Ja begynner nå snart med byggingen. Ser du bygger deg E-36. Etter å ha sammenlignet c klassen med E-36 må jeg si at de to bilene er forbausende like i konstruksjonen. Mercedesen har en mer tungvindt forstilling. Bakstillingene er også forskjellige. Mulig jeg setter volvo/E-36 forstilling på min. Det finner jeg ut etterhvert. Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 jeg kommer til og sette volvo 1031 på bmw`n så får jeg bare håpe jeg får 4linken riktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 dårlige mobilbilder, men har snart fått ut buret nå Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 mye vann i gulvet på den nye bilen. Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Gott å se att du er i gang igen.. gleder mej til en spennende tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Dumt at du ikke kunne bygge opp igjen den gule, var den så ødelagt? men fint og se du er i gang igjen :) Mye måtte du gi for nybilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 selger 2 literen i bilen så tjener jeg inn det jeg ga for den:) ja nå er vi endelig igang igjen. Den nye bilen er hel, mens den gamle har hatt flere tidligere skader også. Så greit å begynne helt på nytt, da denne bilen skal lakkeres overalt. Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Stoppet det opp her? Venter i spenning vi vettu.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg