Gå til innhold

Sette xenon i tusen metringer?

Ranger emnet


jimmen

Anbefalte innlegg

hei! :)

 

hvordan tror dere det blir med ettermontert xenon i tusen metringer? ikke sånne 12" bøtter altså.. mindre typen ja! :)

 

og, jeg gidder ikke høre snakket om at ettermontert xenon er blendende! lag dere en jævla sytetråd for xenon bare. det er det virkelig noen som trenger.

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ettermontert xenon i fjærnlys er vel lovlig det... kompis som hadde xenon i nær å fjernlys fikk kun feil på xenon i nærlys på eu da... jeg fikk godkjent min på eu nå med xenon i kjørelys.På NAF:) hehe...xenon i tusenmetrene vil gjøre seg.. blir sinsykt bra lys av det...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettermontert xenon i fjærnlys er vel lovlig det... kompis som hadde xenon i nær å fjernlys fikk kun feil på xenon i nærlys på eu da...

 

 

Feil. Det er ikke lov med xenon i langlysene egentlig men det er ingen som bryr seg om det. Det sa gubben på BT.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å kjøre på det!:) lyser mye bedre enn halogen pærer uansett. Men det du må regne med er at små lamper IKKE lyser like langt som store. Jeg har 35w ballaster i hella 220 lamper. (forholdsvis store, firkanta) og dem lyser sterkt, men lyser ikke like langt som de runde forran (orginal xenon) men det er flott å bruke til å spre lysbildet med f.eks hvis du har mange.

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, siden dere er fornøyde som jeg ser så blir det bestilt xenon til hele fronten nå! :) har bare i langlysa i hovedlyktene nå.

 

gruppekjøp på xenon en lokal gjeng nå se. ;)

 

btw, er xenon ballastene vanntette? slik at jeg kan montere de bak tusenmetringene..

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår