Polo Classic Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Mercedes Segin Polerter 8,5x20 ET 45 Audi S-line W12 Maybach Audi A8 MB S-klasse? MB A6 BBS/Speedline BDA P-slots VW Phaeton Helios RH Cup Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Audi A8 Rh/Artec Turbo P MB Alphards (har et sett i kjellerboden ;) ) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Akkurat som det ikke var vanskelig nokk å velge felger:knock: :D Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Tusen takk Polo Classic! Her var det ekstremt mye gromt ! Synes de Phaeton Helios felgene var kule. Mulig jeg har sett de felgene på en mørkegrå Golf V her på forumet? Husker vertfall jeg så en sånn bil en plass men klarer ikke å finne det :S Hva ligger prisen på disse felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Mener å huske at Helios koster ca 4800,- pr stk hos Møller. Ellers så har jeg noen orginale 9x20 ET 46 til salgs da ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Mener å huske at Helios koster ca 4800,- pr stk hos Møller. Ellers så har jeg noen orginale 9x20 ET 46 til salgs da ;) Bilde/pris ? Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Tusen takk Polo Classic! Her var det ekstremt mye gromt ! Synes de Phaeton Helios felgene var kule. Mulig jeg har sett de felgene på en mørkegrå Golf V her på forumet? Husker vertfall jeg så en sånn bil en plass men klarer ikke å finne det :S Hva ligger prisen på disse felgene? Jeg har en mørkegrå med Helios. Ligger noen bilder av den ute her på forumet, muligens den du har sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Mener å huske at Helios koster ca 4800,- pr stk hos Møller. 4900,- ca pluss 300,- for senterdeksel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har en mørkegrå med Helios. Ligger noen bilder av den ute her på forumet, muligens den du har sett... Der va den ja ! Drit fin golf du har! :D 19" du har? Hvor mange prosent har du toningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Der va den ja ! Drit fin golf du har! :D 19" du har? Hvor mange prosent har du toningen? Thanx! Er 19" ja, leveres kun i 8,5/19" ET45. Usikker på hvor mye slipp det er i filmen på sidene, ca 35% tror jeg. 4-5% på bakruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 5 felger, 3 med BFG og 2 med nesten nye Falken. 225/30-20 på alle. Pris pr felg hos Møller 8376,- plus 364 pr senterdeksel. Har bare 4 senterdeksler. En av felgen var ny i september/oktober 2007. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 De var tøffe de felgene der Polo classic! Men jeg vil ikke ha 20", tror dt blir litt i det største laget. Også liker jeg best felger i sølv/chrome siden bilen er svart og rutene skal være mørke, så er det greit at felgene lyser litt opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 De er jo polerte fra fabrikken, så det er jo bare å ta frem sandpapiret da ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg