Lorrides Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Har lurt litt på å bytte mottor på min bmw 318is e36... Leste litt på https://www.koed.no/ og der sto det at i danmark er det max lov med 20% flere hester en det som sto orginalt i bilen... Er det noen som veit om Norge har noen sånne regler ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 du kan bytte motor til den største motor det aktuelle karosseri er levert med orginalt. da må du også oppgradere andre vitale deler som f.eks bremser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Etter det eg har lest på bimmers, so må du ha ein 6-sylindra motor originalt i bilen for å bygge den om med ein større (6-sylindra) motor. (grunnen veit eg ikkje) Biltilsynet er ganske strenge med sånt for tiden. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorrides Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 du kan bytte motor til den største motor det aktuelle karosseri er levert med orginalt.da må du også oppgradere andre vitale deler som f.eks bremser hmm okay.. noen som veit hvor mye e36ene ble levert med på maks da ? bremsene var jeg forbred på å skifte ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorrides Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Etter det eg har lest på bimmers, so må du ha ein 6-sylindra motor originalt i bilen for å bygge den om med ein større (6-sylindra) motor. (grunnen veit eg ikkje) Biltilsynet er ganske strenge med sånt for tiden. Det er vell en 6-sylinder jeg har nå, så det blir heldigvis ikke et problem ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 318 er 4syl, men tror ikke det er noen karosseriforskjeller. kontakt bmw forhandler. da får du konkret svar. største motor e36 er levert med er vel m3 3.2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorrides Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 318 er 4syl, men tror ikke det er noen karosseriforskjeller.kontakt bmw forhandler. da får du konkret svar. største motor e36 er levert med er vel m3 3.2 Hmm hvor er det jeg har fått for meg at jeg har 6 da :P hehe... Men får stikke innom en bmw forhandler og høre ^^ thx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg