fordmustang69 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei Får ikke tåkelyset bak til å virke. Er ikke strøm til lykta. Finner ikke feilen. Har målt sikringene men finner ingen feil. Er ikke med skjema for sikringsboksen med bilen så håpløst. Er en trinns bryter på konsolett til tåkelyset. Ikke det at jeg skal bruke det men skal på EU nå så skulle vært i orden. Noen som har skjema for sikringsboks evt har samme problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 byttet pæra? :D hehe, nei jeg veit ikke:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 husk at det bare er på den ene siden da :) men virka jo litt rart ... må være brudd fra sikringen og ut til lykta , hvis sikringen er hel og du er sikker det er spenning inn til sikringen :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Det gjør ingenting... Er ikke 2'er feil om de sier noe på det uansett.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Har du huska å skru på hovedlysbryteren før du slår på tåkelys? Funker bare sammen med hovedlys, noen ganger parklys også... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Har du huska å skru på hovedlysbryteren før du slår på tåkelys? Funker bare sammen med hovedlys, noen ganger parklys også... Hva for no? Jeg kan sette på tåkelysa bak selv om hovedlys bryteren er på første hakket. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 med første hakket, mener du da parklys? Isåfall skrev jeg det over. På de bilene jeg har kjørt, må man vri bryteren et eller to hakk før tåkebaklys kan slås på...Når den står i "0"(kjørelys) funker det ikke. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 med første hakket, mener du da parklys? Isåfall skrev jeg det over. På de bilene jeg har kjørt, må man vri bryteren et eller to hakk før tåkebaklys kan slås på...Når den står i "0"(kjørelys) funker det ikke. Nei, med første hakket mener jeg første hakket :P Hakk nr 2 er parklys Hakk nr 3 er kjørelys, lys i dashen etc. Sånn er det hos meg Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Måtte bare spørre i tilfelle du mente å "vri et hakk", noe som da blir andre hakket. Men da har vi klarhet i det... mulig det er noe audi-greier dette da, men jeg har kjørt endel biler oppigjennom åra, og det jeg sa over gjelder de fleste bilmerker egentlig. Man må ha på park eller hovedlys, sånn var det til og med på corollaen min fra 84... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Skjønner skjønner :) Min er tysk import, så tror det er litt forskjeller. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Ok, da er nok kjørelysa koblet i etterkant, så det kan være der det ligger :) Da får vi se hva trådstarter sier... har aldri vært ute for at tåkebaklys har slutta å virke, det blir jo aldri brukt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Min er tysk import, så tror det er litt forskjeller. Ligger vel ofte forskjellig delenummer på lysbrytere i nyere VAG, da det er forskjeller på norsk og tysk/europeisk. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Nå har ikke trådstarter sagt noe mer, så kanskje han hadde glemt å slå på bryteren, og ikke tør å si noe her :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmustang69 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Morn. Takk for mange gode ideer:) Selvfølgelig har jeg sjekket pæra. Hadde vært greit å fått skjema på sikringsboksen da jeg ikke har instruksjonsboka til bilen. Pleier å stå der. Bilen gikk gjennom NAF Eu kontroll på jessheim i dag uten en eneste feil. Var sjeldent at de hadde så strøkne A4 1997 modeller der så kjekt å høre, så nå er jeg meget fornøyd. Uansett så skal jeg finne ut av denne feilen. Når jeg finner ut hva det er poster jeg det straks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg