Gå til innhold

Hva kan gjøres med golf VI? (kosmetisk)

Ranger emnet


Bakk4

Anbefalte innlegg

oppgradering av stereo i golf vl er like enkelt som v og lv osv:)hehe... mener rieger allerede har kommet med styling til VI`ern. ellers så har jo VW sykt pen orginalstyling da men den er dyr da...:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener rieger allerede har kommet med styling til VI`ern. ellers så har jo VW sykt pen orginalstyling da men den er dyr da...:)

 

Sikkert billigere å sette på Votex, da den faktisk er produsert med fabrikkens toleranser og passer bilen, det er mer enn det jeg har sett av Rieger styling.

 

18" blir litt lite om du skal ha kuul bil, med mindre de er brede og du senker 80-90mm. Jeg personlig ville ha gått for Eibach sportline senking, med mindre du skal ha det skikkelig lavt. Det er fortsatt rimelig komfortabelt å kjøre med, og ikke for lavt på vintern.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt ny golf! (farge: silver leaf) men vil at den skal skille seg ut litt kosmetisk! Noen som har noen forslag? har tenkt litt i retning svart tak...? tar imot alle forslag med stor takk! :)

 

(18" felger er allerede bestilt)

 

Fikk 6'er golfen min 18.des, er en 110 tdi highline, hvordan utgave har du? Hvordan 18" felger skal du ha?

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på Votex ja... men hva er prisen ca?

Er ikke snakk om kuuuuuul bil, bare å skille seg ut litt.

18" blir nok for meg :)skal ikke miste for mye comfort heller!

 

Takker for respons

 

Votex prisen får du hos din lokale VW forhandler.

 

Jeg synes ikke det var store forskjellen i komfort mellom 225/45-17 og 225/30-20 på min Golf 5, som jo er omtrent samme bilen, bortsett fra at det er mindre dekkstøy i Golf 6

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår