Jonte Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Har en fet E30 der, siden jeg har en slik! :) Og pga at min avatar måtte fjernes, den var råest. Forumet fikk sikkert nye medlemmer bare pga avataren min! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 det er bilen min og oppfordrer alle til å ha det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Jonte Har en fet E30 der, siden jeg har en slik! :) Og pga at min avatar måtte fjernes, den var råest. Forumet fikk sikkert nye medlemmer bare pga avataren min! :) Enig med deg der... Ingen har hatt råere Avartar en deg!! den var bare helt perfekt!!!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jeg har bilde av min bil jeg også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jeg har det fordi det er en øvelseskjøre-L... siden jeg øvelseskjører bare. Og L'en kan jo også stå for Lars... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Mye bra her da! Enig i at bilde av bilen egner seg best..... Problemet mitt er at jeg bytter bil såpass ofte at jeg ikke gidder å bytte bilde i avataren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Jonaldo Mye bra her da! Enig i at bilde av bilen egner seg best..... Problemet mitt er at jeg bytter bil såpass ofte at jeg ikke gidder å bytte bilde i avataren. Du har så mange biler?!! Men nå kjører du Ford?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Gammel annonse fra Tuningfirmaet "Speedwell" på 60-70 tallet. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Jonte Har en fet E30 der, siden jeg har en slik! :) Og pga at min avatar måtte fjernes, den var råest. Forumet fikk sikkert nye medlemmer bare pga avataren min! :) Hvilken Avatar hadde du?? Har ikke bil, så ingen avatar enda.. Har ikke kamera heller, så har ikke bilde av syklene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Rieger Hvilken Avatar hadde du?? se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jonte - du som hadde gif`en med hu dama? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Andeeh Jonte - du som hadde gif`en med hu dama? :D Ja! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 <-----Syns det er et artig bilde fra da JEG var liten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jeg syntes d var kult:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Fordi GTA rocker. Det samme gjør Rockstar skylinen. Skal komme bilde av bilen når jeg får meg kamera:) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg