maxhp Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 hei har en mx 3 og vil bytte motor. lurer på hva jeg må gjøre for at klze 2,5l motoren skal passe og funke i mazda mx3 min? på forhånd takk. Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Først en advarsel, jeg vet ikke ekstremt mye om disse bilene, men litt vet jeg. Og det er: Den motoren du har, 1,8 liter V6, er nok meget like, om ikke 100% lik som en KL-ZE motor, som er 2,5 liter V6, med 165 HK, eller var dette den emd 198 HK? SPiller nesten ingen rolle uansett. Jeg regner med at motorfester er helt likt, girkassen er nok forskjellig, men passe nok overens med hverandre, sikker like akslinger. Så da vil jeg tro at du må bytte hjerne, mulig ledningsnett, og sikkert noen andre småting, men det fikses lett om du har en 626 som en komplett delebil. Men jeg vet også at det finnes en tråd på Mazda forumet, MOGN.no eller.no om Silver, som han kaller seg for, byttet motor i sin MX-6, fra 165 HK til 198 HK. Let der og du vil kommer lengere på vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 eg har styla ann og har bestemt å bytte motor. ke du tenker på når du menere ledningsnett. bensinslanger også? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Nei, strømledninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg